een groot aantal van jullie vast al gezien, maar dit is toch dik ofniet dan?
echt mooi dat het lijkt alsof ze stilstaan
ik krijg ff geen video erin, hoe moet da?
Velgen
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Heeft toch eigenlijk niets met de velgen te maken. Als je een camera gebruikt die aan 25 frames per seconsd opneemt, en je wiel maakt 25 (of 50 of 75) omwentelingen per seconde, dan heb je dit effect.
Maar dat is mijn bescheiden mening, misschien is er een slimme mens hier die dit kan beamen of ontkennen
Grtn,
Gerrit
Maar dat is mijn bescheiden mening, misschien is er een slimme mens hier die dit kan beamen of ontkennen

Grtn,
Gerrit
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
(waarschijnlijk een andere bandenmaat)
Klopt als een bus, je kan trouwens ook zien dat de omtrek van de voorwielen iets verschilt met die van de achterwielen.AA-16V schreef:Heeft toch eigenlijk niets met de velgen te maken. Als je een camera gebruikt die aan 25 frames per seconsd opneemt, en je wiel maakt 25 (of 50 of 75) omwentelingen per seconde, dan heb je dit effect.
Maar dat is mijn bescheiden mening, misschien is er een slimme mens hier die dit kan beamen of ontkennen![]()
Grtn,
Gerrit
(waarschijnlijk een andere bandenmaat)
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ow.....
dus in het eggie zie je het niet?
laat dan maar zitte
AA-16V schreef:Heeft toch eigenlijk niets met de velgen te maken. Als je een camera gebruikt die aan 25 frames per seconsd opneemt, en je wiel maakt 25 (of 50 of 75) omwentelingen per seconde, dan heb je dit effect.
Maar dat is mijn bescheiden mening, misschien is er een slimme mens hier die dit kan beamen of ontkennen![]()
Grtn,
Gerrit
Ow.....
dus in het eggie zie je het niet?
laat dan maar zitte

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ze bestaan trouwens wel. Spinners welke bij het rijden stil staan en tijdens stoppen gaan draaien.
Zo heeft Bentley in hun nieuwere velgen een "B" welke niet mee draait. Altijd te lezen dus.
iDD
Zo heeft Bentley in hun nieuwere velgen een "B" welke niet mee draait. Altijd te lezen dus.
iDD
Onze sponsors