Uiteraard waren wij ook van de partij!!!
Kan me volledig aansluiten bij de eerdere postings...
Jammer dat er een crash te betreuren was, maar gelukkig geen persoonlijk letsel (toch Karretje...???)...
Op zo'n moment komt dan (wederom) het clubgevoel naar boven...
Toch een beetje steun, in goede, maar zeer zeker ook in slechte tijden!!!
Hoop dat alles snel geregeld en gefixed wordt, voor iedereen!!!
De meeste zien we volgend weekend, dusse...
Tot gauw!!!
Oh ja, bijna vergeten...
FOTO'S
14 mei tocht voor het goede doel
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Nou ook nog ff een berichtje van ons.
De dag begon goed zoals de andere al zeggen. Ind. goed georganiseerd.
We begonnen de dag met een
en een donut, kregen een tassie mee en 2 colatjes voor onderweg, keurig vond ik echt.
Nou ik dacht die dag kan niet meer stuk rijden met die mini's. Totdat..................
We een duwtje langs achteren kregen. Nou ja duwje?????
Schrok in eerste instantie heel erg want ik wilde voorkomen dat we ook nog op benno knotste,maar dat was niet meer te vermijden, jammer genoeg.
Het gaat zo snel allemaal, dat het gebeurd is voor je het weet.
En het kan iedereen gebeuren.
Maar het is gelukkig maar blikschade en dat komt allemaal weer in orde.
Martin zit hier ook met een stijve...........nek op de bank
Alle gekheid op een stokje, we hebben alleen een beetje gevoelige stijve nek.Gelukkig dat is zo weer over.
Maar...ARJAN, SLEEFJE, COEN, ADRIAAN, MARCO,MARTINE, we willen jullie nog ff bedanken omdat jullie toch allemaal bij ons bleven, en zodoende de rest van de rit hebben gemist. TOPPIE.
Het echte clubgevoel.
Nu de mini laten maken en dan is er niks meer van te zien.
Tot een volgende meet allemaal.
En het beste ook voor de mensen in de rode mini die achter op ons reden, hopelijk zijn de kinderen al een beetje van de schrik bekomen.
En nogmaals
Bedankt!!!!!!!!!!!!!!
Groeten Karin en Martin
Zo zag het eruit.

De dag begon goed zoals de andere al zeggen. Ind. goed georganiseerd.
We begonnen de dag met een

Nou ik dacht die dag kan niet meer stuk rijden met die mini's. Totdat..................
We een duwtje langs achteren kregen. Nou ja duwje?????

Schrok in eerste instantie heel erg want ik wilde voorkomen dat we ook nog op benno knotste,maar dat was niet meer te vermijden, jammer genoeg.

Het gaat zo snel allemaal, dat het gebeurd is voor je het weet.
En het kan iedereen gebeuren.
Maar het is gelukkig maar blikschade en dat komt allemaal weer in orde.
Martin zit hier ook met een stijve...........nek op de bank

Alle gekheid op een stokje, we hebben alleen een beetje gevoelige stijve nek.Gelukkig dat is zo weer over.
Maar...ARJAN, SLEEFJE, COEN, ADRIAAN, MARCO,MARTINE, we willen jullie nog ff bedanken omdat jullie toch allemaal bij ons bleven, en zodoende de rest van de rit hebben gemist. TOPPIE.

Het echte clubgevoel.

Nu de mini laten maken en dan is er niks meer van te zien.
Tot een volgende meet allemaal.
En het beste ook voor de mensen in de rode mini die achter op ons reden, hopelijk zijn de kinderen al een beetje van de schrik bekomen.
En nogmaals

Groeten Karin en Martin

Zo zag het eruit.

Laatst gewijzigd door karretje op 14 mei 2006, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI...................................The best there is.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Karin en Martin: hoop dat de nekklachten de komende dagen zullen gaan afnemen. De 2e dag is vaak de meest erge van het rijtje en na een week moeten jullie er wel weer vanaf zijn. Ibuprofen doet wonderen bij deze klachten.
Logisch dat we op jullie hebben gewacht. Dat zouden jullie bij ons ook hebben gedaan. Samen uit, samen thuis!
De schade aan de MINI is ellendig voor jullie alle drie. Zit niemand op te wachten, maar soms helaas niet te vermijden. Dat heb je gezien.
Binnenkort is jullie MINI weer helemaal de oude en dan hoop ik jullie weer te zien voor een herkansing. Een rit van het begin tot het eind en zonder ellende.
Beterschap en tot snel!!
Logisch dat we op jullie hebben gewacht. Dat zouden jullie bij ons ook hebben gedaan. Samen uit, samen thuis!
De schade aan de MINI is ellendig voor jullie alle drie. Zit niemand op te wachten, maar soms helaas niet te vermijden. Dat heb je gezien.
Binnenkort is jullie MINI weer helemaal de oude en dan hoop ik jullie weer te zien voor een herkansing. Een rit van het begin tot het eind en zonder ellende.
Beterschap en tot snel!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tsjonge zeg, ik zag net jullie foto. Da's allemaal niet zo mooi. Zo te zien een flinke tik geweest als de bumper er af ligt en de uitlaat beschadigd. Hopelijk komt voor jullie en Benno alles weer snel inorde (en de rode Mini).

Het was voor mij ook de eerste keer dat ik in zo'n rij en zo kort op elkaar reed, ik zelf ook een paar keer wat flinker moeten remmen omdat ik niet goed op zat te letten en om me heen zat te kijken naar al die MINI's.
Ik had trouwens een klein stukje 'illegaal' meegereden al heb ik van te voren wel een bijdrage in de Ronald McDonald pot gegooid

Het was voor mij ook de eerste keer dat ik in zo'n rij en zo kort op elkaar reed, ik zelf ook een paar keer wat flinker moeten remmen omdat ik niet goed op zat te letten en om me heen zat te kijken naar al die MINI's.
Ik had trouwens een klein stukje 'illegaal' meegereden al heb ik van te voren wel een bijdrage in de Ronald McDonald pot gegooid

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, het was geen zacht tikje. Ook de balk die achter de bumper zit was finaal afgebroken.
Met deze uitlaten kan je je stoep zo zandvrij blazen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Even langs het schadebedrijf en ze maken 'm ZZGAN (zeker zo goed als nieuw) ;-)
Met deze uitlaten kan je je stoep zo zandvrij blazen en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Even langs het schadebedrijf en ze maken 'm ZZGAN (zeker zo goed als nieuw) ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is inderdaad minder op zo'n mooie dag. Maar ja zoals ik in een ander topic al zei; shit happens. Niet te lang mee blijven zitten of aan gaan denken, hoe k*t het ook is. Het wordt er niet leuker op als je erover gaat nadenken kan ik je uit ervaring vertellen.
Uiteindelijk komt het helemaal goed en is er niks gebeurt.
Veel sterkte welliswaar!
Uiteindelijk komt het helemaal goed en is er niks gebeurt.
Veel sterkte welliswaar!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Goeie Boel
Van deze kant sterkte Karretje
Vele van ons hebben denk ik zeker wel eens boven op de rem moeten staan vandaag! (ook ik)
Je wil niks missen, allemaal MINI'S & mini's.
Maar ook al het kijkende publiek
Dus gewoon pech, had iedereen kunnen gebeuren.
Volgende keer gewoon weer komen hoor

Vele van ons hebben denk ik zeker wel eens boven op de rem moeten staan vandaag! (ook ik)

Je wil niks missen, allemaal MINI'S & mini's.

Maar ook al het kijkende publiek

Dus gewoon pech, had iedereen kunnen gebeuren.
Volgende keer gewoon weer komen hoor

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Inimini
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Hopenlijk is het voor hun ook goed afgelopen...
Sja over het ongelukje kan ik maar een ding zeggen: SUPER JAMMER
Wij hebben jullie allemaal uitgezwaaid bij de 2e McDonalds en op het laatst in de sliert zaten er wel een aantal mini's tussen die iets meer gas wilden geven... maar helaas toch wat gebeurt en dat wilde ik nu juist niet
Later komt er nog een stukje van mij op het forum te staan, eerst alles natellen enzo
Re: Goeie Boel
Er waren aan de overkant van het MINI ongeluk ook nog 2 andere auto's op elkaar gebotst, Kijkers naar al dat moois en de botsingthe blue lobster schreef:Maar ook al het kijkende publiek![]()

Hopenlijk is het voor hun ook goed afgelopen...
Sja over het ongelukje kan ik maar een ding zeggen: SUPER JAMMER
Wij hebben jullie allemaal uitgezwaaid bij de 2e McDonalds en op het laatst in de sliert zaten er wel een aantal mini's tussen die iets meer gas wilden geven... maar helaas toch wat gebeurt en dat wilde ik nu juist niet

Later komt er nog een stukje van mij op het forum te staan, eerst alles natellen enzo

mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Was weer een geslaagde dag
Zo we hebben een geweldige dag gehad. Ook weer leuk een aantal bekende gezichten te zien en te spreken. Helaas dat er een ongeval te betreuren viel. Gelukkig alleen maar materieel wat ik begrepen heb. Dus dat kan snel weer hersteld worden. Onze foto´s kunnen bekeken worden via:
http://fotoalbum.geutjes.com/thumbnails.php?album=33
Tot de volgende meeting...
Gr,
Cintia en Joris (MINIgeut)
http://fotoalbum.geutjes.com/thumbnails.php?album=33
Tot de volgende meeting...
Gr,
Cintia en Joris (MINIgeut)
- Inimini
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Hallo hallo, op deze site de foto's van de organisatie. Zet je eigen foto's hier ook bij, dan kunnen andere mensen alles op een adres zien.
Nu even wat tekst
:
Na maandenlange voorbereidingen, veel printwerk, telefoontjes, posts in diverse forums, flyeren bij ritten en sponsors zoeken
was eindelijk 13 mei daar...
Ja 13 mei! want een dag voor de rit moet alles ok zijn. We kregen nog een telefoontje van Gitty dat de rit ok was en thuis stond alles klaar en waren de 2 stations (1 Volvo en 1 mini) helemaal afgeladen.
Op tijd naar bed gegaan, maar door de spanningen maar laat in slaap gevallen. Nog gepraat in mijn slaap over een band die niet op zou komen dagen en dus erg onrustig gelegen...
14 mei:
Om 9 uur zouden Niek en Gitty van de org. bij ons thuis komen. De auto's waren zo vol geladen dat ik de kinderen op de fiets naar oma moest brengen. Om 9.15 vertrokken naar Tilburg. Daar aangekomen hoopte ik gewoon de eerste te zijn, maar nee er waren al 3 mini's!
Vlug via een deurtje de mc in om alles klaar te zetten voor de starttafel.
Ondertussen liep het hele terrein vol met mini's
(kon me trouwens nog wel verbazen hoeveel mensen om 10 uur al door de drive rijden en friet enzo bestelden, of zou dat het moederdagontbijt zijn geweest
)
Om 10.15 de starttafel geopend. Al gauw kwamen we erachter dat onze strategie niet echt goed werkte (we moesten er ook zoveel bijgeven en bijvertellen)
De start werd door mij en Peter van het Ronald mcDonaldhuis aangekondigd.
Nu moest ik vlug in mijn auto wilde ik vooraan rijden
Ondertussen zijn Marco, Robin en Niek alles gaan opruimen en naar de tussenstop gereden, waarbij ze nog vlug 2 late mini's daarheen hebben geleid.
Ik reed voorop en genoot als ik in mijn spiegel reed en de gezichten van de mensen langs de weg. De zandpaden vond ik heerlijk en met mijn 10" en laaghangende trekhaak goed om te doen
sja, ik ben ik niet als er niet een zandweg inzit
de kronkel onder de snelweg door vond ik ook leuk omdat je dan de andere mini's goed kunt zien als je voorop rijdt. De tussenstop even uitgerust en mijn spanningen en trillingen ebten weg.
Na de stop weer een startschot gegeven en iedereen uitgezwaaid, ik kon helaas niet meer meerijden omdat ik naar de finish moest voor het een en ander te regelen.
helaas kwam ik na mijn vertrek bij mc2 meteen mini's tegen die waren gebotst (zelfs aan de overkant 2 kijkers op elkaar gebotst)
Gelukkig geen persoonlijk letsel en gevragen of alles in orde kwam. Ik ontdekte dat ik weinig kon betekenen omdat het clubgevoel van NEW MINI's ook erg hoog ligt
Dus naar de finishplek, Willem II!
Daar aangekomen de band verwelkomd die hun spullen gingen opzetten. Nog 2 bosjes bloemen ontvangen van K. Mauritz uit Tilburg, die voor de moeders in het Ronald McDonaldhuis waren.
Daarna het springkussen mee opgezet en de boog.
Toen wachten en even babbelen met de rijders van de crash! Erg leuk dat jullie toch nog kwamen!
Vroeger dan verwacht kwamen de mini's aanrijden op het terrein.
De peugeot van Bram (JM Schel) ontplofte
net voor de poort, hij had het bijna gered...
De band speelde al volop en de meeste mensen bleven nog wat drinken. Ondertussen belde ik Mevr. van Heerbeek die de cheques in ontvangst zou nemen, of ze wat vroeger wilde komen.
Veel mensen reden nu weg, wat jammer is maar begrijpenlijk op een moederdag.
Lowrida ontmoet en idd die valt reuze mee in het echt
Ik gaf een interview aan Mixed Mini Club en ontving een cheque van deze club van 100 euro!
Daarna zijn we allemaal naar binnen gegaan en hebben we mijn verhaal en bedankjes aangehoord en de cheques overhandigd.
Hierna stierf het heel snel af in het café, en hebben we met een paar mensen nog lekker van de band en het springkussen genoten.
Wat ik vooral wilde zeggen was, dat naast alle bedankjes aan mij persoonlijk die dag en op diverse fora en mail, ik ook vooral mijn man Marco wil bedanken, Gitty, Bram, Piedro, Aat, Theo, Niek en Robin voor al hun medewerking die dag vanuit de organisatie. Ik heb het immers niet allemaal alleen gedaan!
Verder nog Nicole, de heren van de begeleiding, Joop en Ria en MMC.
Ow ja en een kleine bijkomstigheid :9 mochten er bekeuringen van de rit binnenkomen dan moet je dat even aan mij melden
Nu even wat tekst

Na maandenlange voorbereidingen, veel printwerk, telefoontjes, posts in diverse forums, flyeren bij ritten en sponsors zoeken

Ja 13 mei! want een dag voor de rit moet alles ok zijn. We kregen nog een telefoontje van Gitty dat de rit ok was en thuis stond alles klaar en waren de 2 stations (1 Volvo en 1 mini) helemaal afgeladen.
Op tijd naar bed gegaan, maar door de spanningen maar laat in slaap gevallen. Nog gepraat in mijn slaap over een band die niet op zou komen dagen en dus erg onrustig gelegen...

14 mei:
Om 9 uur zouden Niek en Gitty van de org. bij ons thuis komen. De auto's waren zo vol geladen dat ik de kinderen op de fiets naar oma moest brengen. Om 9.15 vertrokken naar Tilburg. Daar aangekomen hoopte ik gewoon de eerste te zijn, maar nee er waren al 3 mini's!

Ondertussen liep het hele terrein vol met mini's
(kon me trouwens nog wel verbazen hoeveel mensen om 10 uur al door de drive rijden en friet enzo bestelden, of zou dat het moederdagontbijt zijn geweest

Om 10.15 de starttafel geopend. Al gauw kwamen we erachter dat onze strategie niet echt goed werkte (we moesten er ook zoveel bijgeven en bijvertellen)
De start werd door mij en Peter van het Ronald mcDonaldhuis aangekondigd.
Nu moest ik vlug in mijn auto wilde ik vooraan rijden

Ondertussen zijn Marco, Robin en Niek alles gaan opruimen en naar de tussenstop gereden, waarbij ze nog vlug 2 late mini's daarheen hebben geleid.
Ik reed voorop en genoot als ik in mijn spiegel reed en de gezichten van de mensen langs de weg. De zandpaden vond ik heerlijk en met mijn 10" en laaghangende trekhaak goed om te doen

de kronkel onder de snelweg door vond ik ook leuk omdat je dan de andere mini's goed kunt zien als je voorop rijdt. De tussenstop even uitgerust en mijn spanningen en trillingen ebten weg.
Na de stop weer een startschot gegeven en iedereen uitgezwaaid, ik kon helaas niet meer meerijden omdat ik naar de finish moest voor het een en ander te regelen.
helaas kwam ik na mijn vertrek bij mc2 meteen mini's tegen die waren gebotst (zelfs aan de overkant 2 kijkers op elkaar gebotst)
Gelukkig geen persoonlijk letsel en gevragen of alles in orde kwam. Ik ontdekte dat ik weinig kon betekenen omdat het clubgevoel van NEW MINI's ook erg hoog ligt

Daar aangekomen de band verwelkomd die hun spullen gingen opzetten. Nog 2 bosjes bloemen ontvangen van K. Mauritz uit Tilburg, die voor de moeders in het Ronald McDonaldhuis waren.
Daarna het springkussen mee opgezet en de boog.
Toen wachten en even babbelen met de rijders van de crash! Erg leuk dat jullie toch nog kwamen!
Vroeger dan verwacht kwamen de mini's aanrijden op het terrein.
De peugeot van Bram (JM Schel) ontplofte

De band speelde al volop en de meeste mensen bleven nog wat drinken. Ondertussen belde ik Mevr. van Heerbeek die de cheques in ontvangst zou nemen, of ze wat vroeger wilde komen.
Veel mensen reden nu weg, wat jammer is maar begrijpenlijk op een moederdag.
Lowrida ontmoet en idd die valt reuze mee in het echt

Ik gaf een interview aan Mixed Mini Club en ontving een cheque van deze club van 100 euro!

Daarna zijn we allemaal naar binnen gegaan en hebben we mijn verhaal en bedankjes aangehoord en de cheques overhandigd.
Hierna stierf het heel snel af in het café, en hebben we met een paar mensen nog lekker van de band en het springkussen genoten.
Wat ik vooral wilde zeggen was, dat naast alle bedankjes aan mij persoonlijk die dag en op diverse fora en mail, ik ook vooral mijn man Marco wil bedanken, Gitty, Bram, Piedro, Aat, Theo, Niek en Robin voor al hun medewerking die dag vanuit de organisatie. Ik heb het immers niet allemaal alleen gedaan!
Verder nog Nicole, de heren van de begeleiding, Joop en Ria en MMC.
Ow ja en een kleine bijkomstigheid :9 mochten er bekeuringen van de rit binnenkomen dan moet je dat even aan mij melden

mini and MINI all a BIG passion
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Hiero karretje van de crash.
De mini net weggebracht naar de dealer en wordt vanmiddag opgehaald met de oplegger en naar het schadebedrijf gebracht.
Ze zeiden daar ook dat het een flinke klap is geweest, omdat ook de ijzeren balk was afgebroken.
Voorkant nog wat schoongemaakt daar er daar zat ook nog wat schade aan.
Maar alles komt dik in orde garandeerde ze me, maar het zou zeker 1 week duren.
Ik kreeg een dikke bmw 316i mee van 2005.
Maar ik geloof dat ik niet te zien ben in de auto
kom zo net boven het stuur uit..
Maaaar.. het is toch een dikke bmw.
We zijn idd. lekker stijvig zoals yvonne al had voorspeld, maar ik ben vandaag nog lekker vrij dus ik doe maar rustig aan.
Groeten.

De mini net weggebracht naar de dealer en wordt vanmiddag opgehaald met de oplegger en naar het schadebedrijf gebracht.
Ze zeiden daar ook dat het een flinke klap is geweest, omdat ook de ijzeren balk was afgebroken.

Voorkant nog wat schoongemaakt daar er daar zat ook nog wat schade aan.

Maar alles komt dik in orde garandeerde ze me, maar het zou zeker 1 week duren.
Ik kreeg een dikke bmw 316i mee van 2005.
Maar ik geloof dat ik niet te zien ben in de auto

Maaaar.. het is toch een dikke bmw.

We zijn idd. lekker stijvig zoals yvonne al had voorspeld, maar ik ben vandaag nog lekker vrij dus ik doe maar rustig aan.
Groeten.

MINI...................................The best there is.
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo dat is wel balen dat het een week gaat duren
Heb je zeker een aardige klapper gemaakt als je balk gebroken is!
Maar gelukkig kan alles gemaakt worden en dat is ook wel weer heel fijn lijkt me
En oppassen he met je spieren die hebben ook een aardige klapper gemaakt alles op gemakkie

Heb je zeker een aardige klapper gemaakt als je balk gebroken is!
Maar gelukkig kan alles gemaakt worden en dat is ook wel weer heel fijn lijkt me

En oppassen he met je spieren die hebben ook een aardige klapper gemaakt alles op gemakkie

Onze sponsors