quattro gmbh schreef:

Straks der achter en waarschijnlijk direct monteren

geluid zal hij genoeg hebben met deze BaskanontuckBerthil schreef:Inderdaad mooi geluid![]()
De Bastuck is erg populair in Duitsland. Daar zijn echter ook meerdere gevallen bekend van doorslijten van de achterste remleiding omdat de Bastuck de leiding raakt. Even opletten dus dat bij jou alles goed gaat er de uitlaat niets raakt.
en lekker "ploppen" doet dat ding ook wel héjbcola schreef:En wat een sound!!![]()
![]()
![]()
Sowieso moet ik nog effe opnieuw de brug op want hij raakt het chassis, dan controleer ik ook direct al deze punten die jullie hier aanhalen, thx for the tips![]()
Ik kan het bijna niet geloven dat ik hiermee door de keuring geraak in ons Belgenlandje, niet tegenstaande de attesten....![]()
Maar WAT EEN SOUND![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te doenminibandit schreef:en lekker "ploppen" doet dat ding ook wel héjbcola schreef:En wat een sound!!![]()
![]()
![]()
Sowieso moet ik nog effe opnieuw de brug op want hij raakt het chassis, dan controleer ik ook direct al deze punten die jullie hier aanhalen, thx for the tips![]()
Ik kan het bijna niet geloven dat ik hiermee door de keuring geraak in ons Belgenlandje, niet tegenstaande de attesten....![]()
Maar WAT EEN SOUND![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Onze sponsors