Er zou trouwens toch nog een soort metallic wit voor de MINI komen (White Silver o.i.d.)? Ik heb daar ooit wat over gelezen, maar foto's heb ik er nooit van gezien. Is daar al meer over bekend?
Het nieuwe wit... PW is over...
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Staat heel gaaf
! Staat deze bij jullie in de showroom?
Er zou trouwens toch nog een soort metallic wit voor de MINI komen (White Silver o.i.d.)? Ik heb daar ooit wat over gelezen, maar foto's heb ik er nooit van gezien. Is daar al meer over bekend?

- zegmaarboris
- Leerling Mini lid

Bericht
Heb je toevallig nog betere / meer foto's van de achterkant. Voor mij lijkt het erop dat het belangrijkste wat me tegen stond aan de Clubman toch best op te lossen valt.
Bedankt! B.
Bedankt! B.
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Nou, als jullie nou allemaal even komen kijken aan de Plesmanstraat 45 in Veenendaal.. Wel snel wezen want donderdag is ie weer weg.... hihihi.. Die achterste C-stijl spuiten, kost trouwens helemaal niks.. We hebben meer klanten die er naar vragen...
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Nee, die waren per ongeluk wit gespoten, maar die moesten zwart.. Staat ook veel beter...
CooperS-lightningblue schreef:Netjes zo in het AW! Waarom zijn van de C-stijlen de covers eraf? Toch niet om ook wit te maken eej?!
Nee, die waren per ongeluk wit gespoten, maar die moesten zwart.. Staat ook veel beter...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik schrok al. Zó mooi en dan van die witte C-stijlen... Gelukkig maar dat ze gewoon zwart blijven, want dat ziet echt dik uit! Krijgen we nog een foto van als die C-stijlen erop zitten of is/word de nieuwe eigenaar een NewMINIclubber?
Let's MINI schreef:CooperS-lightningblue schreef:Netjes zo in het AW! Waarom zijn van de C-stijlen de covers eraf? Toch niet om ook wit te maken eej?!

- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Iedereen krijgt hier altijd een newminiclub visitekaartje mee... Er zijn wel een paar klanten die lid zijn, maar die zijn niet zo actief...Jurgen schreef:Geef anders gewoon de nieuwe eigenaar een flyer van de club
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Onze sponsors