Precies lekker makkelijk.MIMI schreef:Ik ben vooor! Ik weet echt niet wat ik moet kiezen uit de snoepwinkel! Is er geen basismiddel war je alles mee schoon kunt makenIda schreef:So hé, het lijkt wel de snoepwinkel. Ik weet echt niet wat er allemaal te kiezen valt. Kunnen we geen Meguiar's Party organiseren, zoiets in de trend van Tupperware.![]()
Group-buy Meguiar's verzorgingsproducten
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ MINIboard:
De komende dagen wordt het hondenweer
Zodra de zon weer gaat schijnen komen de producten naar je toe ;-)
nee, even zonder gekheid. Ik wacht nog even op antwoord van de leverancier van de producten voor welke prijs er geleverd kan worden.
Hoop snel op antwoord (ja, ook ik heb zin in poetsen)
De komende dagen wordt het hondenweer
nee, even zonder gekheid. Ik wacht nog even op antwoord van de leverancier van de producten voor welke prijs er geleverd kan worden.
Hoop snel op antwoord (ja, ook ik heb zin in poetsen)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Benno doet ook een rondje mee in het autopoetsen:
R3
AO 1
AO 2
AO 12
Ik hoor wel wat ervan komt, toch?
R3
AO 1
AO 2
AO 12
Ik hoor wel wat ervan komt, toch?
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Ook maar weer eens aan het poetsen, dus...
R3 Quik Clay Detailing System
AO2 Hot Shine Tyre Dressing
A1 The Ultimate Wash Mitt
A7 Water Magnet Drying Towel (met nog enige twijfel...)
Ik zie trouwens spullen op je lijstje staan die niet op de Meguiars-website staan (bijv. de watermagnet) gaan die uit het assortiment, of zijn ze zo nieuw dat ze nog niet op de website staan?
R3 Quik Clay Detailing System
AO2 Hot Shine Tyre Dressing
A1 The Ultimate Wash Mitt
A7 Water Magnet Drying Towel (met nog enige twijfel...)
Ik zie trouwens spullen op je lijstje staan die niet op de Meguiars-website staan (bijv. de watermagnet) gaan die uit het assortiment, of zijn ze zo nieuw dat ze nog niet op de website staan?
Laatst gewijzigd door Robert op 10 mei 2006, 07:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kortingspercentage heb ik nog niet binnengehad van leverancier. Probeer een en ander deze week rond te krijgen. Jullie horen het dan.
Dus als iemand nog wil meedoen met deze groupbuy laat dan je bestelling in dit topic achter. De producten + bestelcode staan op pagina 1 van dit topic.
Prijs van de producten zal straks in ieder geval lager zijn dan de prijzen die je ziet op de site van Meguiars (zie ook pagina 1 van de topic).
Dus als iemand nog wil meedoen met deze groupbuy laat dan je bestelling in dit topic achter. De producten + bestelcode staan op pagina 1 van dit topic.
Prijs van de producten zal straks in ieder geval lager zijn dan de prijzen die je ziet op de site van Meguiars (zie ook pagina 1 van de topic).
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
@Arjan: hoewel ik super-Meguiar's-poetsfreak ben moet je mijn bijdrage aan de groepsbuy nog ff buiten beschouwing laten. Ik heb nog een volle kast Meguiar's, veel produkten zelfs in 2-voud. Dus duurt nog wel ff voordat ik er doorheen ben. Maar wellicht bij een volgende keer dien ik mijn "waslijst" in... 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb de bestelling nu klaarstaan.
Indien er nog mensen mee willen doen aan de Groupbuy Meguiars dan zie ik de reactie graag tegemoet.
Ook indien je nog iets wil toevoegen of wijzigen aan je reeds doorgegeven lijstje.
Zie voor de producten en links naar de product-uitleg de eerste pagina van dit topic.
@ Maaij: welke producten wilde jij hebben?
Indien er nog mensen mee willen doen aan de Groupbuy Meguiars dan zie ik de reactie graag tegemoet.
Ook indien je nog iets wil toevoegen of wijzigen aan je reeds doorgegeven lijstje.
Zie voor de producten en links naar de product-uitleg de eerste pagina van dit topic.
@ Maaij: welke producten wilde jij hebben?
Onze sponsors