ze gaan hun programma erop loslaten.. en mocht het verbruik verminderen OK
Brandstof-verbruik
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gisteren na 't werk even naar het AMC in Amsterdam gereden.
Onze beste vrienden hebben gisteren morgen hun eerste kindje mogen krijgen.
't Is een gezonde knul geworden.
Maar omdat 't hele land potdicht met mist was en omdat ... Whooooooooo... het vroor...
,
kon er niet of nauwelijks harder dan 110 gereden worden.
En tussensprints naar 140 hadden geen zin als je 500 meter verderop weer in de ho-ijzers moet.
Anyway,
voordeel van dat geouwesok is wel dat het verbruik laag blijft:

Onze beste vrienden hebben gisteren morgen hun eerste kindje mogen krijgen.
't Is een gezonde knul geworden.
Maar omdat 't hele land potdicht met mist was en omdat ... Whooooooooo... het vroor...
kon er niet of nauwelijks harder dan 110 gereden worden.
En tussensprints naar 140 hadden geen zin als je 500 meter verderop weer in de ho-ijzers moet.
Anyway,
voordeel van dat geouwesok is wel dat het verbruik laag blijft:

- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb voor het eerst ff mijn verbruik echt bijgehouden. Mijn boardcomputer staat bij normaal sportief rijden altijd op ongeveer 9,2 ltr per 100 km. Nu een wintersport ritje gehad. Voor het grootste gedeelte de cruisecontrol op 150km per uur, andere gedeelte echt lopen blazen, weer andere gedeelte (ong. 300 km) B-wegen door Oostenrijk (bergje op, bergje af, Fernpass). Gemiddeld verbruik komt uit op 9,38 ltr per 100 km (1:10,6).
Opzich niet zo gek, maar wel schrikken als je met een lexus oprijdt, die voor dezelfde afstand met dezelfde snelheid, slechts € 0,06 meer brandstof tankt
(enige verschil, een iets dikkere motor in de lexus, lexus op cruisecontrol, MINI niet op cruisecontrol. Oja, die lexus reed uit de wind achter de MINI
).
Mijn ouders rijden in een diesel dezelfde bestemming voor ongeveer € 120,00. Ik rijd met de MINI voor € 241,00. OEPS!! Boeiend, heb ik lol gehad met de MINI??? Yepperoni, nothing corners like a MINI
. Die oostenrijkse berggeiten proberen je heel hard kwijt te rijden, maar helaas (mede omdat ik "die Strecke" wel ken). Erg leuk!!!
marss
Opzich niet zo gek, maar wel schrikken als je met een lexus oprijdt, die voor dezelfde afstand met dezelfde snelheid, slechts € 0,06 meer brandstof tankt
Mijn ouders rijden in een diesel dezelfde bestemming voor ongeveer € 120,00. Ik rijd met de MINI voor € 241,00. OEPS!! Boeiend, heb ik lol gehad met de MINI??? Yepperoni, nothing corners like a MINI
marss
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kan dat ook?!
Jenkins schreef:Heb al eens eerder gezegd; ik geniet van m'n Mini ook aan de linkerkant van de 4.000 rp/m.

- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dan kom je nooit boven de 160 km/h uit...CooperS-lightningblue schreef:Jenkins schreef:Heb al eens eerder gezegd; ik geniet van m'n Mini ook aan de linkerkant van de 4.000 rp/m.
Kan dat ook?!
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gisteren een retourtje Sittard - Lelystad gedaan;
Ik had een persoonlijk uitnodiging ontvangen om bij Callas Audio een meeting bij te wonen waar luidsprekers van het Nederlandse Kharma werden gedemonstreerd.
's Ochtends ruim op tijd vertrokken.
CDtje in de speler geladen, autodrop en drank in de Saddle Bag, Cruise Control op 100 km/h. Lekker relaxt kroezen!
Resultaat van dit tempo: in 2,5 uur exact binnen de verwachte tijd aangekomen.
Verbruik: 5,9 ltr/100 km!
Op de terugweg een meer spirited drive style aangemeten.
Resultaat: in 2 uur terug.
Verbruik: 7,9 ltr/100 km.
In percentages: 20% kortere reistijd, 30% hoger verbruik

Ik had een persoonlijk uitnodiging ontvangen om bij Callas Audio een meeting bij te wonen waar luidsprekers van het Nederlandse Kharma werden gedemonstreerd.
's Ochtends ruim op tijd vertrokken.
CDtje in de speler geladen, autodrop en drank in de Saddle Bag, Cruise Control op 100 km/h. Lekker relaxt kroezen!
Resultaat van dit tempo: in 2,5 uur exact binnen de verwachte tijd aangekomen.
Verbruik: 5,9 ltr/100 km!
Op de terugweg een meer spirited drive style aangemeten.
Resultaat: in 2 uur terug.
Verbruik: 7,9 ltr/100 km.
In percentages: 20% kortere reistijd, 30% hoger verbruik
- adrie
- Nieuwsgierig

Bericht
...naar Dortmund...
afgelopen nacht (3.30) ben ik naar Dortmund gereden om vandaar naar Budapest te vliegen. Vanaf de grens vrijwel de hele weg 190 gereden......maar dan is ie niet zuinig......hele stuk schommelde het tussen de 1 op 7 en 1 op 8
Maar wel LEKKER.........
Vanmiddag wasik met een kennis in de stad en wat ns opviel dat er een paar hele nieuwe Mini rondreden (kenteken 2008) maar het waren wel R53s
Maar wel LEKKER.........
Vanmiddag wasik met een kennis in de stad en wat ns opviel dat er een paar hele nieuwe Mini rondreden (kenteken 2008) maar het waren wel R53s
Onze sponsors