Nu wel.Hans schreef:Sta ik al in de lijst?
Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Zondag 30 Maart: Motor on Coentje
CooperS-lightningblue schreef:Allereerst: Bedankt!!Jenkins schreef:Maaruhm.... Zal wel voor de allerlaatste keer zijn; maak er maar Cooper R50 Pepper White van hoor.CooperS-lightningblue schreef:39. Jenkins (Alfa Romeo 147, Bianco Polare)
En dan: Pardon!Dan had je maar geen witte moeten nemen...
Ik ook van jou.CooperS-lightningblue schreef:39. Jenkins (Cooper, Pepper White)
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
en lekker bereikbaar voor iedereen!! IK ben iig helemaal enthausiast!!
Come on guys... WHO's next!! ?

Coen
Ja en startpunt is ook al bekend bij ons.. het belooft een mooie rit te worden!!Arjan schreef:63! deelnemersDat is waanzinnig stoer al.
We gaan die 200 wel halen zo![]()
en lekker bereikbaar voor iedereen!! IK ben iig helemaal enthausiast!!
Come on guys... WHO's next!! ?
Coen
- Jimini
- Nieuwsgierig

Bericht
hoi
Hi,
en zet mij er ook maar bij...... wel onder voorbehoud ivm USA reis....maar ik ga er wel vanuit dat ik er bij ben!!!
Ehhh zet jij mij er bij Blont 007? Mocht er nog interesse voor zijn dan kan ik misschien wat leuks regelen via mijn werkgever Unilever. Laat maar horen of dat welkom is.
Bedankt!
en zet mij er ook maar bij...... wel onder voorbehoud ivm USA reis....maar ik ga er wel vanuit dat ik er bij ben!!!
Ehhh zet jij mij er bij Blont 007? Mocht er nog interesse voor zijn dan kan ik misschien wat leuks regelen via mijn werkgever Unilever. Laat maar horen of dat welkom is.
Bedankt!
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zou wel weer geweldig zijn als er enthousiaste bedrijven zouden zijn die een steentje zouden willen bijdragen. Laat maar horen, luitjes. We kunnen het hier gewoon nog eens kunnen vragen.
Trouwens, ik zag deze nog: langste MINI-lint ooit staat op 273 MINI's.
Zouden we dat kunnen/willen verbeteren?
Dat wil ik eigenlijk ook wel wetenFrankie schreef:p.s. komt er voor bedrijven die financieel willen bijdragen een zelfde soort opzet als bij de KiKa rit?
Zou wel weer geweldig zijn als er enthousiaste bedrijven zouden zijn die een steentje zouden willen bijdragen. Laat maar horen, luitjes. We kunnen het hier gewoon nog eens kunnen vragen.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Rickster
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou eventueel, als het nodig is, wel kunnen helpen bij het maken en laten drukken van wat kaartjes
Denk dat het wel lukt als er wat geflyerd wordt bij de dealers, kaartjes achterlaten bij geparkeerde Mini's etc. en wellicht wat advertenties geplaatst worden. Zou wel tof zijn als newminiclub in guinness world record boek komtArjan schreef: Trouwens, ik zag deze nog: langste MINI-lint ooit staat op 273 MINI's.
Ik zou eventueel, als het nodig is, wel kunnen helpen bij het maken en laten drukken van wat kaartjes
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Willen is het sleutelwoord he. De organisatie wordt dan zo omvattend en een puzzelrit lijkt me dan geen haalbare kaart, wordt dan eerder een klein ritje achter elkaar onder politiebegeleidingArjan schreef: Trouwens, langste MINI-lint ooit staat op 273 MINI's.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Tussen die 1700 leden moet er toch wel iemand op het mediapark werken?
Hier ben ik ook benieuwd naar! En een beetje media aandacht kan ook geen kwaad!Arjan schreef:Dat wil ik eigenlijk ook wel wetenFrankie schreef:p.s. komt er voor bedrijven die financieel willen bijdragen een zelfde soort opzet als bij de KiKa rit?![]()
Onze sponsors