Net 1000 kilometer op de teller en nu al 215...
Clubman S Pepper White, Beek Racing
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zulke schitterende stoelen!
Word een steeds dikkere Clubman kerel. Zag er lekker uit gisteren met die wieltjes.
Pittig inrijden... *kuch*

- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Kaj, ik heb je gister helemaal niet gezien! Jammer..
De R56 en R55 hebben hun maximaal vermogen bij 5500 toeren en daarom ging die ook niet harder denk ik dan 230 op de teller (misschien ook een beetje ivm windkracht 7 tegen en slechts 1000km op de teller) jammer dat die teller zo afwijkt want de hele overbrenging is nu ook anders natuurlijk dus als die straks 230pk heeft loopt die op de teller denk ik 255/260 ofzo bij ruim 6000/6500 toeren.. veel harder zal die ook niet gaan lopen, daar zijn de overbrengingen te kort voor en nu zeker met die afwijking.. maarja dat zijn toch 240/245 echte kilometers, genoeg om berthil voor te blijven
De R56 en R55 hebben hun maximaal vermogen bij 5500 toeren en daarom ging die ook niet harder denk ik dan 230 op de teller (misschien ook een beetje ivm windkracht 7 tegen en slechts 1000km op de teller) jammer dat die teller zo afwijkt want de hele overbrenging is nu ook anders natuurlijk dus als die straks 230pk heeft loopt die op de teller denk ik 255/260 ofzo bij ruim 6000/6500 toeren.. veel harder zal die ook niet gaan lopen, daar zijn de overbrengingen te kort voor en nu zeker met die afwijking.. maarja dat zijn toch 240/245 echte kilometers, genoeg om berthil voor te blijven
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je Berthil maar voor blijft. Is wel een NewMINIclub-levensdoel voor je geloof ik.
Sjongejonge. Ben benieuwd of het je gaat lukken. Lijkt me een mooie uitdaging voor je.
Hans schreef:Hey Kaj, ik heb je gister helemaal niet gezien! Jammer..

- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
vette stoelen, vette stoelen, vette stoelen.. Hans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmm.. mijne golf variant verkopen denk... en ne clubman, moest er eerst niks van weten.. maar als ik dit zie
ps: weet je miss wat de recaro alcantara stoelen kosten bij uwe dealer?
Groeten Mario
hmm.. mijne golf variant verkopen denk... en ne clubman, moest er eerst niks van weten.. maar als ik dit zie
ps: weet je miss wat de recaro alcantara stoelen kosten bij uwe dealer?
Groeten Mario
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heeft de intercooler trouwens wel maximaal effect zonder de aero bumper? Of maakt dat niet uit?
ohja voor ik het vergeet: Top stoelen!
ohja voor ik het vergeet: Top stoelen!
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Even iets heel onbelangrijk..
Vandaag de clubman gewassen, maarre.. je ben echt langer bezig met dat lange ding
vooral dat dak, niet normaal hoe lang dat is, is trouwens langer dan een BMW 5 serie touring
En de achterkant is helemaal een ramp om te wassen met al die hoeken, deurgrepen en wissers.. pfff.. niks voor mij, wil er nog iemand een zakcentje bijverdienen met auto's wassen?
Vandaag de clubman gewassen, maarre.. je ben echt langer bezig met dat lange ding
En de achterkant is helemaal een ramp om te wassen met al die hoeken, deurgrepen en wissers.. pfff.. niks voor mij, wil er nog iemand een zakcentje bijverdienen met auto's wassen?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Als je hem even naar België brengt en me een aero kitje geeft zal ik je clubman gerust vijf lagen simonisatie geven.Hans schreef:Even iets heel onbelangrijk..
Vandaag de clubman gewassen, maarre.. je ben echt langer bezig met dat lange dingvooral dat dak, niet normaal hoe lang dat is, is trouwens langer dan een BMW 5 serie touring
![]()
Onze sponsors