Mini schoenen van Onitsuka Tiger
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik ben al eens eerder bij Tribute in Nijmegen langs geweest. En daar nagevraagd. De bedrijfsleider heeft naar Onituska Tiger gebeld en het gevraagd. Ze zijn alleen te koop bij 5 winkels. 2x Groningen , Amsterdam, Etten leur en nog een winkel. En verder bij alle dealers. Zelfs als je de kleur en maat aangeeft is het niet mogelijk voor een andere winkel om ze te bestellen... Dus op naar de dealer. Daar heb ik nu m'n maat besteld. Tja nu weet ik niet meer welke maat ik moet heben...
Hebben ze in Antwerpen nog alle maten en kleuren? Anders daar maar eens een bezoekje brengen...
Hebben ze in Antwerpen nog alle maten en kleuren? Anders daar maar eens een bezoekje brengen...
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
@pimmy: M'n zusje was gisteren in Den Bosch en zag daar een winkel waar ze de MINI-schoenen verkochten (de P'leisure, daarvan zit ook een vestiging in Groningen die ze ook verkoopt). Dat zal dan die andere winkel zijn die je bedoelde. Is ook nog redelijk in de buurt van Nijmegen, dus misschien kan je daar een keer een kijkje nemen of er een belletje aan wagen (en inderdaad: ze vallen erg klein).

- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb ze inmiddels ook aan mijn voeten zitten. De bruine dan. Bij p'leisure hadden ze de zwarte helaas niet. En ze vallen echt klein. Normaal heb ik maat 42,5 en nu dus 43,5.
De zwarte heb ik besteld in A'dam en die worden vandaag of morgen door m'n neef gehaald.
De zwarte heb ik besteld in A'dam en die worden vandaag of morgen door m'n neef gehaald.

Onze sponsors