Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt allemaal voor de mooie reacties. Vind het zelf ook echt super mooi geworden!
@IDD, ik heb geen foto's voor een goede DIY, maar mocht je zelf de tijd en zin hebben om eraan te beginnen dan kan ik je wel een pm sturen
Verder beste wensen allemaal
@IDD, ik heb geen foto's voor een goede DIY, maar mocht je zelf de tijd en zin hebben om eraan te beginnen dan kan ik je wel een pm sturen

Verder beste wensen allemaal

- maus105
- Bonkey
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks
Heb zojuist de leren JCW stoelen gekocht van tysie
Heb de stoffen JCW's al gehad. Kwam toen een nieuw leder interieur tegen en toen daarvoor gekozen. Heb wel altijd een beetje spijt gehad dat ik de kuipstoelen weg had gedaan en dan nu de leren
Wordt mijn vierde interieur in iets meer dan een jaar

Heb zojuist de leren JCW stoelen gekocht van tysie

Heb de stoffen JCW's al gehad. Kwam toen een nieuw leder interieur tegen en toen daarvoor gekozen. Heb wel altijd een beetje spijt gehad dat ik de kuipstoelen weg had gedaan en dan nu de leren

Wordt mijn vierde interieur in iets meer dan een jaar

Laatst gewijzigd door Menno op 08 jan 2008, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- tysie
- Be Mini
Bericht
"Fruitcake"Menno schreef:Thanks![]()
Heb zojuist de leren JCW stoelen gekocht van tysie![]()
Heb de stoffen JCW's al gehad. Kwam toen een nieuw leder interieur tegen en toen daarvoor gekozen. Heb wel altijd een beetjke spijt gehad dat ik de kuipstoelen weg had gedaan en dan nu de leren![]()
Wordt mijn vierde interieur in iets meer dan een jaar![]()

- Kim Cooper
- Be Mini
- maus105
- Bonkey
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Congrats met je stoeltjes!! Gaaf man!!!
Maarruhh, ging je ze nou zondag ophalen bij tysie? Ging die niet mee met de Midwinterrit? Kan die ze niet hier in Breda dumpen, zodat je niet helemaal naar f8cking heerhugowaard moet (echt een takke eind vanuit het Zuiden
)
marss
Maarruhh, ging je ze nou zondag ophalen bij tysie? Ging die niet mee met de Midwinterrit? Kan die ze niet hier in Breda dumpen, zodat je niet helemaal naar f8cking heerhugowaard moet (echt een takke eind vanuit het Zuiden

marss
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors