CTmini Cooper S
- minibandit
- Mod virus alert!

- Francisca
- Mod virus alert!

Bericht
Leuke mini ! Goede keuze ! Hij vertoont erg veel overeenkomsten met de mijne, waaronder ook de kleurencombi, ook de bakjes heb ik inmiddels van de Sint gekregen, niet omdat het mooi is, maar wel erg handig, er zijn verder toch een beetje weinig opbergmogelijkheden in de mini.
Vele veilige en plezierige kilometers gewenst !
Francisca uit Axel.
- CTMINI
- 4 op een rij!

Bericht
Heb het bakje onder de handrem weggehaald. Kun in dat bakje toch niet echt iets inleggen aangezien je er bijna in graait tijdens het bedienen van de handrem. Achterste bakje vindt ik zelf wel erg handig !
Francisca schreef:Leuke mini ! Goede keuze ! Hij vertoont erg veel overeenkomsten met de mijne, waaronder ook de kleurencombi, ook de bakjes heb ik inmiddels van de Sint gekregen, niet omdat het mooi is, maar wel erg handig, er zijn verder toch een beetje weinig opbergmogelijkheden in de mini.
Heb het bakje onder de handrem weggehaald. Kun in dat bakje toch niet echt iets inleggen aangezien je er bijna in graait tijdens het bedienen van de handrem. Achterste bakje vindt ik zelf wel erg handig !
- Francisca
- Mod virus alert!

Bericht
Tip: ook erg handig is het opbergnet voor in de kofferruimte (dat ik ook van de Sint heb gekregen), waaronder je je spulletjes vast kan leggen, zodat het niet door de hele koffer schuift (eveneens bij de dealer te koop voor ca. € 20,00).
Sorry, als ik je topic bevuil, maar misschien is het wel interessant !
Mocht er iemand een foto willen, zal ik er morgen eentje plaatsen.
Sorry, als ik je topic bevuil, maar misschien is het wel interessant !
Mocht er iemand een foto willen, zal ik er morgen eentje plaatsen.
Francisca uit Axel.
- Francisca
- Mod virus alert!

Bericht
Er bestaat er ook een voor de zijkant van de bagageruimte. Deze kost € 33,00
Wel vrij prijzig € 40,00 zie accessoires brochure blz 64: bodemnet voor de bagageruimte.Jurgen schreef:oh dat is intressant, ik heb alles nu vastgeplakt met velcro maar dat blijft niet altijd houden met mijn weggedragKan je dat gewoon kopen bij de dealer? en zo ja hoeveel was het?
Er bestaat er ook een voor de zijkant van de bagageruimte. Deze kost € 33,00
Francisca uit Axel.
Onze sponsors

')
')
')