jepPretty Cooper schreef:Hij gaat lekker!!!!!!!! Waar komt nu de glamorous stairHier??
gr, PC
Het huizentopic...
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
het zal wel verboden zijn om zonder schoenen op der op te gaan ze, kwestie van krassen al diene zever
ik kan enkel nog niet beslissen of het doorkijk of mat wordt, doorkijk is mooier vind ik maar dan zie je echt elk stofje erop elke voetafdruk en dit en dat. maar mat vind ik niet zo schoon. En ook als daar licht in komt dan heeft dat een pak meer lichtopbrengst dan doorkijkglas

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Neeeeee geen mat! Transparant heeft een veel mooier effect en is veel levendiger. Schoenen uit en een stofdoek onderaan de trap!
succes met je keuze

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jurgen schreef:het zal wel verboden zijn om zonder schoenen op der op te gaan ze, kwestie van krassen al diene zeverik kan enkel nog niet beslissen of het doorkijk of mat wordt, doorkijk is mooier vind ik maar dan zie je echt elk stofje erop elke voetafdruk en dit en dat. maar mat vind ik niet zo schoon. En ook als daar licht in komt dan heeft dat een pak meer lichtopbrengst dan doorkijkglas
Neeeeee geen mat! Transparant heeft een veel mooier effect en is veel levendiger. Schoenen uit en een stofdoek onderaan de trap!

succes met je keuze

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 24 dec 2007, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Succes, Jurgen. Hopelijk toch niet tegen de cabrio?
gr, PC

gr, PC

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Keuken is nog maar een voorstel. Ze is wel wat aan de dure kant. (door toestellen en graniet alleen is ze al 15k)
De muren, goh ni zo erg eigelijk. Enkel achterstand nu, zolang de buitengevel ni beschadigd is cava. Maar dat kunnen we niet zo nu. En het is op mijn zus haar kant
Mijn heeft nog geen dak dus 
De muren, goh ni zo erg eigelijk. Enkel achterstand nu, zolang de buitengevel ni beschadigd is cava. Maar dat kunnen we niet zo nu. En het is op mijn zus haar kant

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
kortom je bent dakloos....

Topless huis en topless MINIJurgen schreef: Mijn heeft nog geen dak dus

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
met een gat