Buiten het bier drinken hè
Activiteit voor de volgende rit, wie?
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- ulyss
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Super! Dit moeten we met al die classics doen. Die zijn daar voor gemaakt. Gassen en daarna stapelen.
iDD
iDD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
echt geniaal dit, heb het een keer geprobeerd met een Nissan Micra maar liep niet zo mooi af als dit filmpje
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
@ Floris, je hoeft op dit forum niet met twee woorden te spreken hoor.
Ik denkt trouwens niet dat mijn vader het goed vind als ik dit met zijn auto probeer.
Ik denkt trouwens niet dat mijn vader het goed vind als ik dit met zijn auto probeer.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
wat bedoel je Marcel????marcelclemens schreef:@ Floris, je hoeft op dit forum niet met twee woorden te spreken hoor.
- marcelclemens
- Bijna verslaafd

Bericht
Toen ik mijn bericht plaatste had je 2 keer hetzelfde bericht geplaatst, ik zie dat je hetnu verwijderd hebt.florisvandam schreef:wat bedoel je Marcel????marcelclemens schreef:@ Floris, je hoeft op dit forum niet met twee woorden te spreken hoor.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
was me niet opgevallen Marcel, maar zal wel iets te snel op OK gedrukt hebben.marcelclemens schreef:Toen ik mijn bericht plaatste had je 2 keer hetzelfde bericht geplaatst, ik zie dat je hetnu verwijderd hebt.
gr.
floris
Onze sponsors