Aan jou oplossing had ik ook al gedacht maar ik ken niemand met een draaibankWint schreef: En nog bedankt...

Wil je ze op de standaard uitlaat gaan zetten dan?jbcola schreef:Thx mate![]()
Heb ondertussen wat telefoontjes gedaan en heb er al eentje gevonden![]()
Morgen effe passeren daar![]()
Ja inderdaad, daarom krijg je die eindstukken er niet ver genoeg op, en daarom steken ze dus zo'n eind uit.jbcola schreef:Waarom niet? Komt die kromming te snel?
Zou kunnen hoor.
Wint schreef: Als je de uitlaat ook bij Jonker vandaan haalt dan krijg je waarschijnlijk dezelfde als ik heb.
Mijn Mini is van voor het face-lift model, maar de uitlaat van erna inderdaad.
Het verschil zit hem in de 2 binnenste montagebeugels, deze wijzen, bij de John Cooper Motorsport uitlaat van Jonker, naar elkaar toe.
zie foto:
Maar de ophangpunten onder je auto wijzen allemaal naar achteren (dus zoals de 2 buitenste).
Bij mij zitten ze alleen aan de buitenkant vast, dit vond ik (en Beek autoracing) voldoende.
Je kan dus wel de beugels omlassen, maar dit is echt niet nodig, de uitlaat zit echt goed vast.
Als het inderdaad de uitlaat van Jonker is moet je er wel rekening mee houden dat de originele Works uitlaat stukken niet passen, deze moeten namelijk uitgedraaid worden. De uitlaat uiteinden zijn namelijk uitwendig 50mm, de Works sierstukjes zijn dit ook maar daar zitten nog een 4 verdikkingen in:
Dat uitdraaien is echt een hels karwei, is namelijk super sterk staal...
Het is echter wel de moeite want het geluid is super, en de prijs van de uitlaat is ook goed te noemen.
Plus het feit dat ik na het monteren van de uitlaat (met een pre-facelift model) 185 PK heb.
Onze sponsors