jbcola's BRG MCS VERKOCHT!!
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ik krijg ze er aan geen kanten op
Maar hoe ze deze erop gekregen hebben is bij nog de vraag??FastBunny schreef:En dat ziet er gemonteerd dus zo uit...jbcola schreef:Heb ik ook gehoordtysie schreef:Ik ben heel erg benieuwd of je de JCW eindstukken op de MCS uitlaat krijgt. Ik heb er vanaf gezien omdat
ik hoorde dat het niet zou passen op een MCS uitlaat.
![]()
Ik zie wel, ken genoeg handige warry's die het wel oplossen voor me![]()
En wat ik ervoor betaalde?? Veel te veel....(125€ )
Onze dealer vertelde in eerste instantie dat het geen enkel probleem was en had ze voor ons gemonteerd, maar dan krijg je dus een mega uitstekende uitlaat. Vervolgens wordt er als je hier een klacht over hebt doorleuk verteld dat het helemaal niet past. Handig dat eerst verteld wordt van wel, maar na wat aandringen hebben ze ze teruggenomen en alle kosten voor hun rekening genomen. Overigens zitten deze sierstukjes ondertussen op de auto van Wint
Ik krijg ze er aan geen kanten op

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
steken ze niet een beetje te ver uit???
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zag het tot ik mijn reactie geplaatst had, stom van me.
Kost me toch niet weer een taart he Ida
gr.
floris
Kost me toch niet weer een taart he Ida

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mag dat wel van Sonja, twee taarten
gr.
floris

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hallo het geld groeit niet op mijn rug hoor, weet je wat een custom taart tegenwoordig in prijs doet
@ Ida heb je eigenlijk nog een foto van de taart die Kaj en z'n familie hebben opgegeten toen met de rit van 18 maart jl.??
gr.
floris

@ Ida heb je eigenlijk nog een foto van de taart die Kaj en z'n familie hebben opgegeten toen met de rit van 18 maart jl.??
gr.
floris
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
En nog bedankt...FastBunny schreef:En dat ziet er gemonteerd dus zo uit...jbcola schreef:Heb ik ook gehoordtysie schreef:Ik ben heel erg benieuwd of je de JCW eindstukken op de MCS uitlaat krijgt. Ik heb er vanaf gezien omdat
ik hoorde dat het niet zou passen op een MCS uitlaat.
![]()
Ik zie wel, ken genoeg handige warry's die het wel oplossen voor me![]()
En wat ik ervoor betaalde?? Veel te veel....(125€ )
Onze dealer vertelde in eerste instantie dat het geen enkel probleem was en had ze voor ons gemonteerd, maar dan krijg je dus een mega uitstekende uitlaat. Vervolgens wordt er als je hier een klacht over hebt doorleuk verteld dat het helemaal niet past. Handig dat eerst verteld wordt van wel, maar na wat aandringen hebben ze ze teruggenomen en alle kosten voor hun rekening genomen. Overigens zitten deze sierstukjes ondertussen op de auto van Wint

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors