jbcola's BRG MCS VERKOCHT!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo das lekker dik
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Voila, mijn velgen zijn terug verkocht

Voorlopig komen de BBS'en eronder, ik heb de winterbanden van Bissaza overgenomen dus zijn we voor een tijdje zoet.
Op m'n gemak ga ik uitkijken voor iets nieuws, waarschijnlijk de replica Hartge velgen maar ik heb tijd nu.
Tirex zijn velgen zijn ook nog altijd een optie, als hij zelf iets anders vet's vind.
Hier de Hartge

of de rota's

Maar zoals ik zeg, ik heb tijd nu

Voorlopig komen de BBS'en eronder, ik heb de winterbanden van Bissaza overgenomen dus zijn we voor een tijdje zoet.
Op m'n gemak ga ik uitkijken voor iets nieuws, waarschijnlijk de replica Hartge velgen maar ik heb tijd nu.
Tirex zijn velgen zijn ook nog altijd een optie, als hij zelf iets anders vet's vind.
Hier de Hartge

of de rota's

Maar zoals ik zeg, ik heb tijd nu

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Daarnet de stukken bekeken samen met een monteur, en die gaan dus niet passen
Ik heb ze terug gebracht naar de stealer en hij ging kijken om ze terug te nemen.
Er zou wel een verschil zitten in de facelift stukken, hij laat me vandaag nog iets weten anders moet ik andere (mooie) zien te vinden
Ik bedoel dus ivm de uitlaat sierstukkentysie schreef:R95jbcola schreef:Iemand nog tips??jbcola schreef:Ik ook![]()
Maar hoe we die erop gaan krijgen is idd nog een groot vraagstuk![]()
De diameter van de uitlaat is groter dan de binnenkant van de sierstukken![]()
![]()

Daarnet de stukken bekeken samen met een monteur, en die gaan dus niet passen

Ik heb ze terug gebracht naar de stealer en hij ging kijken om ze terug te nemen.
Er zou wel een verschil zitten in de facelift stukken, hij laat me vandaag nog iets weten anders moet ik andere (mooie) zien te vinden

Onze sponsors