Als er zo veel auto's last van hebben gaan ze echt wel serieus aan een oplossing werken.
Op het franse 207 forum hebben ze ook al over geluiden rond 2000 toeren
Zoals harmer al zegt: "Zo heel exclusief is het niet echt... (helaas)"320d touring schreef:Geweldig nieuws !
Vandaag zijn wij ook toegetreden tot het exlusieve groepje Mini John Deere rijders![]()
Zelfs die zitten in de ontkennende fase.Blont-007 schreef:Waarom gaan jullie niet eens met zijn allen naar MINI nederland.
Bij mij nog niet. En de auto van m'n zusje heeft het ook heb ik vanmiddag ontdekt tijdens het testritje. Kennelijk ook al zoiets wat 'bij' de R56 hoort...Blont-007 schreef:Uhm Kaj, mijn huuuuuuuuh geluid is ook verdwenen.
Kunnen jullie dat "huuuuuuuuuuuuh" geluid wat nader omschrijven?CooperS-lightningblue schreef:En de auto van m'n zusje heeft het ook heb ik vanmiddag ontdekt tijdens het testritje. Kennelijk ook al zoiets wat 'bij' de R56 hoort...Blont-007 schreef:Uhm Kaj, mijn huuuuuuuuh geluid is ook verdwenen.Word opgelost zodra bekend is wat het veroorzaakt.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors