Gewoon je rijstijl aanpassen, niet te veel optrekken en dan weer afremmen en bewuste keuzes maken waar je naar toe rijd.
Benzine
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben ook ooit bezig geweest met de mogelijkheid om op gas te gaan rijden met een S. Dit bleek alleen toen technisch niet mogelijk. En is maar goed ook. Ben nu ook van mening; op gas moet je koken en niet rijden
Gewoon je rijstijl aanpassen, niet te veel optrekken en dan weer afremmen en bewuste keuzes maken waar je naar toe rijd.
- Rafmaninov
- Nieuwsgierig

Bericht
En zelf zou ik ook nooit in 6de rijden onder 120 km/h, ook al is dit stukken zuiniger. Je voelt gewoon dat de motor dan niet lekker draait.
Niet veel gas geven bij het nieuw toerental als je schakelt op 2000 rpm, anders verslijt je de motor in 1-2-3.maus105 schreef: schakelen bij2000toeren(zeg dan niks)
En zelf zou ik ook nooit in 6de rijden onder 120 km/h, ook al is dit stukken zuiniger. Je voelt gewoon dat de motor dan niet lekker draait.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je kan ook gaan tanken in Libië. Daar kost een liter benzine nog net geen duppie (eurocent)
iDD
iDD
- maus105
- Bonkey
Bericht
dan had ie van mij al versleten geweestRafmaninov schreef:Niet veel gas geven bij het nieuw toerental als je schakelt op 2000 rpm, anders verslijt je de motor in 1-2-3.maus105 schreef: schakelen bij2000toeren(zeg dan niks)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors