Menno schreef:Nee hoor, alleen dezelfde kleur(niet op de foto ) en dezelfde lichten. Andere uitlaat, matte kofferstrip en spoiler, ruitenwisser en 900 gaatjes
Vandaag eindelijk weer een zondag gevonden om met mijn MINI bezig te zijn. Coen kwam naar Erp voor een 'verse' bumper en ik heb maar meteen een kleine aanpassing aan mijn voorbumper gedaan:D Heb het mat zwarte niet meer helemaal tot de onderste grille maar tot en met de kleine middelste, dit omdat ie naar mijn menig dan net iets breder lijkt
Ook maar meteen de smoked side markers erin gezet en mijn dashbord weer in orde gemaakt. Deze lag namelijk al 2 weken open na het monteren van de startknop, maar omdat de Revlight ook weer netjes terug moest nog geen tijd gehad om het op te bouwen .
Een paar foto's, ook eindelijk fatsoenlijke van mijn nieuwe velgen
Nee vanochtend nog gedaan.... ff uitlaatophanging checken, vond de uitlaat toch wel wat heen en weer kunnen gaan.... Ff nieuwe rode ophangrubber regelen bij de dealer... Iets stugger en daardoor ook wat minder speling verwacht ik al vraag ik me af of het erg is als je uitlaat wat naar links of rechts kan.... en anders verzinnen we wat anders Zodat ie netjes in het midden blijft...