Zwaar balen. Ik hou mijn ogen open, makklelijk herkenbaar met de S sideskirts, bumpers en zijverlichting maar de kans is natuurlijk klein.
Ik hoop dat je nog de moed en zin hebt om er weer één te nemen.
Gestolen: Mini One Part II
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ontzettend klote man!
Wat is dat toch met die mini's
?
Zoals je wellicht weet hebben ze geprobeerd de mijne 2,5 week geleden ook te stelen
, gelukkig zijn ze gestoord/is het niet gelukt.
Wat is dat toch met die mini's

Zoals je wellicht weet hebben ze geprobeerd de mijne 2,5 week geleden ook te stelen

- maus105
- Bonkey
Bericht
tsja zulke mensen moet je op heterdaad betrappen.
als ik er alleen al aan denk dat me coopertje gestolen zou worden krijg ik al pijn in me buik.en me vriendin maar lachen als ik voor de zoveelste keer voor de zekerheid terug loop om te kijken of hij goed op slot staat.
maar ja daar heb jij natuurlijk niks aan.
sterkte ermee en voor wat je er aan hebt ik hou zwarte coopers in de gaten voor je
als ik er alleen al aan denk dat me coopertje gestolen zou worden krijg ik al pijn in me buik.en me vriendin maar lachen als ik voor de zoveelste keer voor de zekerheid terug loop om te kijken of hij goed op slot staat.
maar ja daar heb jij natuurlijk niks aan.
sterkte ermee en voor wat je er aan hebt ik hou zwarte coopers in de gaten voor je

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sorry kerel, zwaar klote. Ik mag het niet gedacht hebben om zoiets tegen te komen

En als ik dan zie dat em gesloten is doe ik hem voor de zekerheid toch nog maar es open en terug toe. Je weet maar nooitmaus105 schreef:tsja zulke mensen moet je op heterdaad betrappen.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors