Houd ook niet op he Wint, super
Wint his story ------------> The story continues
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hij is in het zwart/carboni inderdaad superrrrrr!
Maandag gelijk monteren bij de dealer, dus de timing is weer perfect!
@ Coendek: Klote dat die petten je moesten hebben, denk dat ie onwijs sappig op je S had gestaan...
Maandag gelijk monteren bij de dealer, dus de timing is weer perfect!
@ Coendek: Klote dat die petten je moesten hebben, denk dat ie onwijs sappig op je S had gestaan...
Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
gast, dealer montage?! Misschien moet jij even goed met Berthil praten....
iDD...... of bestaat die geldboom dan toch echt!
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maandag montage door Dubbelsteyn...., eerst prijs afspreken he?
Ik heb inderdaad wel van Berthil geleerd, maar als ze nu ook m'n lak verzieken met de demontage ben ik tenminste lekker ingedekt...
Si seňor!iDarkDesign schreef:gast, dealer montage?! Misschien moet jij even goed met Berthil praten....
Maandag montage door Dubbelsteyn...., eerst prijs afspreken he?
Ik heb inderdaad wel van Berthil geleerd, maar als ze nu ook m'n lak verzieken met de demontage ben ik tenminste lekker ingedekt...

- tysie
- Be Mini

Bericht
Ben zeer benieuwd naar de picca's van de GP intercooler en of of deze makkelijk te monteren was.
Hoop dat je er ook nog wat van merkt
Deze sukkel heeft per ongeluk zijn comp0lete inbox gewist, dus ik ben alles kwijt
Zou je mij misschien nog een keer de bestelnummers willen mailen aub???
en wat je in totaa kwijt was?
Alvast bedankt kerel,
Gr. Tijs
GP Intercooler
He Wint,Wint schreef:Toevallig vanmiddag opgehaald bij de stealer:FastBunny schreef:Heb je de GP Intercooler er al opzitten?
Als het ff vlug heb gezien, heeft ie volgens mij 2 ribbels meer, en is ie wat dikker.
Ook de luchtstroom schijnt beter te zijn.
Van het weekend maar eens ff erin klussen.
Ben zeer benieuwd naar de picca's van de GP intercooler en of of deze makkelijk te monteren was.
Hoop dat je er ook nog wat van merkt
Deze sukkel heeft per ongeluk zijn comp0lete inbox gewist, dus ik ben alles kwijt
Zou je mij misschien nog een keer de bestelnummers willen mailen aub???
en wat je in totaa kwijt was?
Alvast bedankt kerel,
Gr. Tijs
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tuurlijk!
Gooi ik dat hok van me vanmorgen bij Dubbelsteyn af met m'n spoiler en m'n lijmkitje op m'n voorstoel in de hoop dat ze wat voor me gaan plakken en ik had al zo'n gevoel he.....
Dus ik denk: Laat ik eens gaan bellen (15.30), en ja hoor. Mijn vermoedens waren helaas terecht.
" Sorry meneer, maar wij hebben niet de juiste kitspuit in huis voor die 2 componentenlijm"
Toen zakte mijn broek dus echt af...
Jammer.
Gooi ik dat hok van me vanmorgen bij Dubbelsteyn af met m'n spoiler en m'n lijmkitje op m'n voorstoel in de hoop dat ze wat voor me gaan plakken en ik had al zo'n gevoel he.....
Dus ik denk: Laat ik eens gaan bellen (15.30), en ja hoor. Mijn vermoedens waren helaas terecht.
" Sorry meneer, maar wij hebben niet de juiste kitspuit in huis voor die 2 componentenlijm"
Toen zakte mijn broek dus echt af...
Jammer.

Onze sponsors