Ik vind het wel een beetje nep om in zo'n wannabe-wagen rond te rijden, maar buiten dat is de TT er echt niet lelijker op geworden! Vind hem wel bruut zo! Dat echte wit heeft ook wel wat hoor. Ik vond wiite auto's eigenlijk altijd foute auto's, maar tegenwoordig kan het nog best wel leuk staan!
TT voor R8-wannabe’s
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
TT voor R8-wannabe’s
[web]http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7585[/web]
Ik vind het wel een beetje nep om in zo'n wannabe-wagen rond te rijden, maar buiten dat is de TT er echt niet lelijker op geworden! Vind hem wel bruut zo! Dat echte wit heeft ook wel wat hoor. Ik vond wiite auto's eigenlijk altijd foute auto's, maar tegenwoordig kan het nog best wel leuk staan!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
vind het ook niet echt storend, vind hem eigenlijk wel mooi ook.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- maus105
- Bonkey
- ndenotter
- Mod virus alert!

Bericht
Long time no post, wel een hoop wijzer hier voor aanstaande aankoop......maarre kan effe niet laten te reageren. Heb een kleine week een nieuwe TT onder mijn kont gehad om er mee rond te scheuren in de Italiaanse bergen nabij Bolzano voor een commercial. Met de ESP uit (zekering loshalen), is dat ding zo heerlijk om mee te gooien en te smijten. Als je 't echt express bont maakt is het uitbrekende kontje in een haarspeld bocht prima te controleren. Heb toen voor een shot over een dam moeten scheuren met links water, rechts een afgrond, een laag stalenhekwerk als bescherming en tadaa natte kinderkopjes. Echt debiel hoeveel grip deze voortrekker dan nog heeft.
Plaatje toch!

Plaatje toch!

Onze sponsors