Ik heb gelukkig niet zoveel betaald. Aanbieding van Timmermanns en nog een klein beetje onderhandeld
R109 velgen extreem duur?
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik zou inderdaad Timmermans proberen. Toen ik daar een maand geleden was hadden ze mijn Works velgen in de aanbieding. Prijs weet ik helaas niet meer, maar het was wel voordeliger.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
die is wel strak, is dat inclusief plaatsing? en met of zonder banden?Maaij schreef:1589 europarklaneworks schreef:Ik zou inderdaad Timmermans proberen. Toen ik daar een maand geleden was hadden ze mijn Works velgen in de aanbieding. Prijs weet ik helaas niet meer, maar het was wel voordeliger.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sorry maar aan de voordelen van een meerdelige velg t.o.v. een eendelige kan ik je niet helpen.
Heb alleen van horen zeggen dat het een verschijnsel uit de racerij was, waarbij vaak de buiten of binnenrand van de velg sneuvelde, het goedkoper was alleen de rand te vervangen dan de hele dure velg en dat ze daarom uit 2 of meer delen bestonden.. Maar dit kan net zo goed een broodje Aap verhaal zijn

Heb alleen van horen zeggen dat het een verschijnsel uit de racerij was, waarbij vaak de buiten of binnenrand van de velg sneuvelde, het goedkoper was alleen de rand te vervangen dan de hele dure velg en dat ze daarom uit 2 of meer delen bestonden.. Maar dit kan net zo goed een broodje Aap verhaal zijn
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Laat je niet wijsmaken dat het handiger is met reparatie's ofzo. Wij hebben ook een 2 delige velg (Web-Spoke R98). Maar als je schade aan de buitenste rand heb en je denkt die bestel ik wel even los... think again...
Je kunt alleen een nieuwe 2 delige velg bestellen.. waarom zijn ze in vredesnaam 2 delig als je het alleen als 1 geheel kunt kopen
Je kunt alleen een nieuwe 2 delige velg bestellen.. waarom zijn ze in vredesnaam 2 delig als je het alleen als 1 geheel kunt kopen

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Dat is wel belachelijk inderdaad. Voor mij maakt dat niet uit ze of ze dan een of tweedelig zijn, maarja dat zal je dan zeker en vast ook niet kunnen kiezen :-P. Weet iemand trouwens de site of email van timmermans? Ik ga hem ook eens een prijsofferte vragen.
Onze sponsors