Greetz BigD
MARSS / CB Cooper
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vind het bakkie niet eens zo heel lelijk en denk idd dat het wel handig is. De hoes om voor de oliefles is ook wel handig. Zit klitterband onder, waardoor je fles niet door de achterbak loopt te schudden.
@ BigD; aangezien ik geen netje heb kenne scoren, idd soort van snelbinders achterin. Heb er een hekel aan als je met iedere bocht vanalles in je kofferbak hoort schuiven.
@ blonT; wat word je weer verwend!!!
marss
@ BigD; aangezien ik geen netje heb kenne scoren, idd soort van snelbinders achterin. Heb er een hekel aan als je met iedere bocht vanalles in je kofferbak hoort schuiven.
@ blonT; wat word je weer verwend!!!
marss
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Ik heb een netje van een suzukie race motor :oops:die worden daar bij gebruikt om de helm onder te doen volgens mij maar werkt perfect achter in de Mini
Greetz BigD
Wel inventief opgelostmarss schreef:@ BigD; aangezien ik geen netje heb kenne scoren, idd soort van snelbinders achterin. Heb er een hekel aan als je met iedere bocht vanalles in je kofferbak hoort schuiven.
marss
Greetz BigD
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
marss
Ik wil gewoon een topic met 91 pagina's, als je dan vooraf geheimzinnig doet, krijg je vanzelf reacties. Je ziet het, het werktMaaij schreef:Waarom doet iedereen zo geheimzinnig![]()
Nope, die heb ik komend voorjaar weer nodig .....Maaij schreef:Zijn je witte S-spokes verkocht?
Geen tijd nu, helaas!!!Jenkins schreef: Die mod heb je in 10 minuten d'r op.
Hou ze nou niet zo lang in spanning.
... zal het onthouden, maar rekenen er niet te veel optysie schreef:
.....en je weet bij wie je moet zijn mocht je van je velgen af willen
marss
Onze sponsors