
Beek Auto Racing grafieken topic!
- StefanCS
- Bijna verslaafd

Bericht
inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.kamiel schreef:Vind zo'n works toch echt een beetje tegen vallen ten op zichte van een standaard S met alta pulley en beek software en al helemaal met een prijsverschil van meer dan 3000euro![]()
![]()
![]()
Sorry smartie
- kamiel
- Be Mini

- Locatie: Maastricht
Bericht
voor die 3000euro hep je heel veel ander lekker spul voor je mini
Blijkbaar niet, ik zie wel dat er 10Nm meer koppel uit de works rolt, maar om daar nu 3000euro meer aan uit te gevenStefanCooperS schreef:inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.kamiel schreef:Vind zo'n works toch echt een beetje tegen vallen ten op zichte van een standaard S met alta pulley en beek software en al helemaal met een prijsverschil van meer dan 3000euro![]()
![]()
![]()
Sorry smartie
voor die 3000euro hep je heel veel ander lekker spul voor je mini
- Ferdinand
- Be Mini

- Locatie: Delft
Bericht
het leuke van een works is (en een GP) dat deze weer een goed begin is van doortunen (weer verder dan 210 pk). De Works heeft ook een aangepaste cilinderkop en andere bougies, maar zo is er nog meer, alleen weet ik niet wat allemaal. Heb ooit een getunde S gereden, rijd prima!, maar een Works is rauwer, is weer meer racy en klaar voor de volgende stap.
ha kamiel,kamiel schreef:Blijkbaar niet, ik zie wel dat er 10Nm meer koppel uit de works rolt, maar om daar nu 3000euro meer aan uit te gevenStefanCooperS schreef:inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.kamiel schreef:Vind zo'n works toch echt een beetje tegen vallen ten op zichte van een standaard S met alta pulley en beek software en al helemaal met een prijsverschil van meer dan 3000euro![]()
![]()
![]()
Sorry smartie![]()
![]()
voor die 3000euro hep je heel veel ander lekker spul voor je mini
het leuke van een works is (en een GP) dat deze weer een goed begin is van doortunen (weer verder dan 210 pk). De Works heeft ook een aangepaste cilinderkop en andere bougies, maar zo is er nog meer, alleen weet ik niet wat allemaal. Heb ooit een getunde S gereden, rijd prima!, maar een Works is rauwer, is weer meer racy en klaar voor de volgende stap.
Veel rijplezier!
- kamiel
- Be Mini

- Locatie: Maastricht
Bericht
Beek stage II kost 795 inclusief montage, er blijft dus meer dan 5000euro over voor andere tuning spulletjes voor je auto.
works kit bestaat uit:
andere compressor
Cylinderkop
luchtfilterkast
koudere bougies
uitlaat (geen spruitstuk) catback
grotere injectoren
software (niet op maat)
works logo's
certifikaat
Ja, dat kan wel kloppen, maar een works kit kost ronde de 6000euro, inclusief montage, ik vind dat veel geld.Ferdinand schreef:ha kamiel,kamiel schreef:Blijkbaar niet, ik zie wel dat er 10Nm meer koppel uit de works rolt, maar om daar nu 3000euro meer aan uit te gevenStefanCooperS schreef:
inderdaad, je zou toch zeggen dat er veel meer uit een works gehaald kan worden.![]()
![]()
voor die 3000euro hep je heel veel ander lekker spul voor je mini
het leuke van een works is (en een GP) dat deze weer een goed begin is van doortunen (weer verder dan 210 pk). De Works heeft ook een aangepaste cilinderkop en andere bougies, maar zo is er nog meer, alleen weet ik niet wat allemaal. Heb ooit een getunde S gereden, rijd prima!, maar een Works is rauwer, is weer meer racy en klaar voor de volgende stap.
Beek stage II kost 795 inclusief montage, er blijft dus meer dan 5000euro over voor andere tuning spulletjes voor je auto.
works kit bestaat uit:
andere compressor
Cylinderkop
luchtfilterkast
koudere bougies
uitlaat (geen spruitstuk) catback
grotere injectoren
software (niet op maat)
works logo's
certifikaat
- minibandit
- Mod virus alert!

- Locatie: Kontich
Bericht
zoals je grafiekje zelf aangeeft, op 6500 rpm zit jij op max Pk's en bij 4000 rpm al op max koppel
met die laatste 700 toeren win je nx meer
is dus enkel onnodige belasting en risico voor je motor
verder schakelen zal dus nx meer opleveren dan meer geluid
das zeker niet waar...speedy schreef:heeft zeker wel nuwant als je verder schakeld blijft die uiteraard meer toeren maken dus meer vermogen
zoals je grafiekje zelf aangeeft, op 6500 rpm zit jij op max Pk's en bij 4000 rpm al op max koppel
met die laatste 700 toeren win je nx meer
is dus enkel onnodige belasting en risico voor je motor
verder schakelen zal dus nx meer opleveren dan meer geluid
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Das ook niet helemaal waar, als je schakelt heb je toerenterugval, dus schakel je altijd op een hoger toerental dan waar het hoogste vermogen vrij komt, om zo weer met de toerenterugval goed in de powerband uit te komen.minibandit schreef:is dus enkel onnodige belasting en risico voor je motor
verder schakelen zal dus nx meer opleveren dan meer geluid
- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht
minibandit snapt niet wat wij bedoelen
.
gaan wel een keer duitsland in om met bandit de strijd aan te gaan maar dan moet bandit wel bij zijn max koppel schakelen
Bedankt Frankiefrankie schreef:Das ook niet helemaal waar, als je schakelt heb je toerenterugval, dus schakel je altijd op een hoger toerental dan waar het hoogste vermogen vrij komt, om zo weer met de toerenterugval goed in de powerband uit te komen.minibandit schreef:is dus enkel onnodige belasting en risico voor je motor
verder schakelen zal dus nx meer opleveren dan meer geluid
gaan wel een keer duitsland in om met bandit de strijd aan te gaan maar dan moet bandit wel bij zijn max koppel schakelen
Onze sponsors














