Velgen reinigen?
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Maar die velgen zijn dan ook nog ernstig net nieuw (begin maart 2006)
.
Probeer ze wel elke week schoon te maken, anders ben ik bang dat ze altijd grauw/vuil blijven.
Ff tandeborstel scoren (nog ff en ik moet ook nog flosdraad aanschaffen
)

Probeer ze wel elke week schoon te maken, anders ben ik bang dat ze altijd grauw/vuil blijven.
Ff tandeborstel scoren (nog ff en ik moet ook nog flosdraad aanschaffen

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo... Ik ben net naar de winkel geweest en heb daar voor het bedrag van 19,99 euro een doos Meguiars Quick Clay gekocht.

De velg voor ik begon:

Het resultaat na 1x behandelen op de juiste manier:

Ik zal het proces nog een (paar) keer herhalen. Ook de achterkant maak ik misschien een keer goed schoon.
BEDANKT voor de goede tips!!

De velg voor ik begon:

Het resultaat na 1x behandelen op de juiste manier:

Ik zal het proces nog een (paar) keer herhalen. Ook de achterkant maak ik misschien een keer goed schoon.
BEDANKT voor de goede tips!!

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Heeee... jouw stukje klei is nog gewoon wit..... Méér poetsen hoor.
Je kan ze helemaal spikkelvrij krijgen, maar dan ben je wel lang aan het poetsen. Heel geleidelijk verdwijnen die "ingebrande" pitjes, maar ze willen er echt allemaal af.
Die achterkant zou ik zeker doen, oogt een stuk mooier. De velg is toch redelijk open. En als je het wiel eraf haalt kun je er heel makkelijk bij.
Dusse.....niet forum-men, maar poetsen!

Je kan ze helemaal spikkelvrij krijgen, maar dan ben je wel lang aan het poetsen. Heel geleidelijk verdwijnen die "ingebrande" pitjes, maar ze willen er echt allemaal af.
Die achterkant zou ik zeker doen, oogt een stuk mooier. De velg is toch redelijk open. En als je het wiel eraf haalt kun je er heel makkelijk bij.
Dusse.....niet forum-men, maar poetsen!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou dan eerst de auto gaan kleien!
Ik begin er oom maar eens aan als ik terug ben van vakantie. Mooi schoonmaken, kleien, lakputjes worden door kennis weer opgevuld en dan auto waxen. Kan 'ie er weer tegen voor dit jaar.
Ik begin er oom maar eens aan als ik terug ben van vakantie. Mooi schoonmaken, kleien, lakputjes worden door kennis weer opgevuld en dan auto waxen. Kan 'ie er weer tegen voor dit jaar.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Chevyparts is volgens mij niet de goedkoopste.
Meguiar's is wel top spul hoor!
Ik zag bij Coolneweurope dat de producten daar iets goedkoper zijn dan bij ons winkeltje in Amersfoort (Automat) maar de prijs van de Clay detailing system staat niet genoemd op de site van CoolneweuropeBerthil schreef:Ik heb ook net het setje klei gekocht bij Chevyparts.nl, daar was het €22.49 ex BTW maar zonder verzendkosten. Een beetje duurder dus maar het bespaart me zoeken naar een zaak die het hier in de buurt heeft.

Chevyparts is volgens mij niet de goedkoopste.
Meguiar's is wel top spul hoor!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Vrij prijzig. Ik heb er 14 euro voor betaald. Kost hier volgens mij 16 euro p.st. Ik heb deze voor inkoopprijzen kunnen krijgen. Ze stoppen er namelijk mee.Berthil schreef:Ik heb ook net het setje klei gekocht bij Chevyparts.nl, daar was het €22.49 ex BTW maar zonder verzendkosten. Een beetje duurder dus maar het bespaart me zoeken naar een zaak die het hier in de buurt heeft.
Onze sponsors