Altijd lekker een chippie. Hangt er alleen wel vanaf welk chippie en bij wie je het laat doen (geen garantie....nergens....)Ida schreef:en wie weet nog een chippie
Side Skirts Monteren
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

snot...laat maar....echte leeftijd is 35,9....gauw weer opbergen dus
Enne doe maar Doritos, wokkels of beter: nibbits!!
snot...laat maar....echte leeftijd is 35,9....gauw weer opbergen dus

- Contacteer:
Bericht

nog een update: van goed ingelichte bronnen vernomen dat er vanuit Mini zelf geen tuning wordt aangeboden. Wat de dealer wel kan doen is iemand inhuren en zelf de garantie (icm de tuner) overnemen. Je hebt dus geen officieel mini-garantie of mini-tuning naar mijn idee.
Wat betreft tuning, wacht ik ff op de uitkomst van Van Beek, daar heb ik meer vertrouwen in.
Edit: Skirts zijn binnen. Morgenmiddag aan de slag om te monteren
(ohja ook de nodige goodies gehad
)
Mijn skirts zijn binnen! Ga dus vanmiddag ophalen en morgen een poging wagen voor monteren
nog een update: van goed ingelichte bronnen vernomen dat er vanuit Mini zelf geen tuning wordt aangeboden. Wat de dealer wel kan doen is iemand inhuren en zelf de garantie (icm de tuner) overnemen. Je hebt dus geen officieel mini-garantie of mini-tuning naar mijn idee.
Wat betreft tuning, wacht ik ff op de uitkomst van Van Beek, daar heb ik meer vertrouwen in.
Edit: Skirts zijn binnen. Morgenmiddag aan de slag om te monteren

- Contacteer:
Bericht

Was af en toe puzzelen en toch wat buikpijn bij het hanteren van een zaag (
) om de laatste piefjes te verwijderen. Ultieme test is morgen: geen wielen/assen die eronder uit duvelen (heb ik het verkeerde piefje doorgezaagd). En geen schrapend geluid bij het rijden (met blauwe streep op wegdek). Dan is alles goed gegaan
De alu strips van de oude skirts zijn er prima vanaf gekomen, zo goed dat nu pas het beschermplastic eraf gaat saint
Zoals een goed mechanicer betaamd 1 gebroken nagel en 1 blaar (dat heb als je een tangetje ferm toeknijpt met je vel ertussen
).
Hebben veel aan Werner's beschrijving gehad!

Was af en toe puzzelen en toch wat buikpijn bij het hanteren van een zaag (
De alu strips van de oude skirts zijn er prima vanaf gekomen, zo goed dat nu pas het beschermplastic eraf gaat saint
Zoals een goed mechanicer betaamd 1 gebroken nagel en 1 blaar (dat heb als je een tangetje ferm toeknijpt met je vel ertussen

Bericht
Ziet er weer goed uit!
Ik kan ze morgen helaas niet komen bewonderen want ik moet zelf racen op modelcircuit heemstede (1:8 onroad)
GR.werner
Sleefje schreef:Jawel! De skirts zijn gemonteerd!
Was af en toe puzzelen en toch wat buikpijn bij het hanteren van een zaag () om de laatste piefjes te verwijderen. Ultieme test is morgen: geen wielen/assen die eronder uit duvelen (heb ik het verkeerde piefje doorgezaagd). En geen schrapend geluid bij het rijden (met blauwe streep op wegdek). Dan is alles goed gegaan
![]()
Zoals een goed mechanicer betaamd 1 gebroken nagel en 1 blaar (dat heb als je een tangetje ferm toeknijpt met je vel ertussen).
Ziet er weer goed uit!
Ik kan ze morgen helaas niet komen bewonderen want ik moet zelf racen op modelcircuit heemstede (1:8 onroad)
GR.werner
Onze sponsors