Knuckles' scheurijzer VERKOCHT !!
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Peter, ik vrees dat mijn auto nooit echt af zal zijn maar je brengt me wel weer op ideeën
En deze kun je gewoon bestellen bij de dealer ? Iemand enig idee wat het kost ?
Ik vraag me alleen af als die luxe platen er op zitten of ik m'n Forumnaam kentekenplaat nog steeds er vóór kan klikken in de kentekenplaathouder. Iemand ervaring ?
Er komen wel weer een paar MOD's aan trouwens, moet alleen ff wachten totdat de bank het weer toe laat
Haha GEWELDIG !!PPCS schreef:Eens, een garage als MINI/BMW hoort dit trouwens te doen. Er moeten dus LUXE platen opKnuckles, zo'n mooie auto met goeie details maar geen kentekenplaten met opgelegde letters... Vind ik persoonlijk één van die details die een auto afmaken.

En deze kun je gewoon bestellen bij de dealer ? Iemand enig idee wat het kost ?
Ik vraag me alleen af als die luxe platen er op zitten of ik m'n Forumnaam kentekenplaat nog steeds er vóór kan klikken in de kentekenplaathouder. Iemand ervaring ?
Er komen wel weer een paar MOD's aan trouwens, moet alleen ff wachten totdat de bank het weer toe laat

Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Kogel is door de kerk. Ik heb de Mini te koop gezet.
Ik heb de Mini gekocht met hart en ziel / zonder hersenen
. Nu ik een tijd in de Mini heb gereden eea heb ervaren ben ik erachter gekomen dat 'ie eigenlijk voor mijn dagelijks gebruik niet meer 'economisch verantwoord' is.
Hij staat ook al op Marktplaats
In ieder geval iedereen alvast bedankt voor alle steun en tips !
Gr,
Stephen (Knuckles)
Ik heb de Mini gekocht met hart en ziel / zonder hersenen

Hij staat ook al op Marktplaats
In ieder geval iedereen alvast bedankt voor alle steun en tips !
Gr,
Stephen (Knuckles)
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer joh! Weet je wel welke economisch verantwoorde bolide je nu gaat rijden?
Succes met de verkoop! Moet wel lukken, hij is erg mooi!
Grtz Henk
Succes met de verkoop! Moet wel lukken, hij is erg mooi!
Grtz Henk
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Stephen,
Vanmorgen te laat op je werk vandaag? Om 08.55 reed je op de fokkerweg de file in...
Mooi karretje man! Voor en achter je reden trouwens 5 andere Mini's. Ben blij dat ik er niet iedere dag in hoef te rijden, niets bijzonders meer aan
.
groet,
Peter
Vanmorgen te laat op je werk vandaag? Om 08.55 reed je op de fokkerweg de file in...
Mooi karretje man! Voor en achter je reden trouwens 5 andere Mini's. Ben blij dat ik er niet iedere dag in hoef te rijden, niets bijzonders meer aan

groet,
Peter
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Damn doe ik het bakkie weg wordt ik gewoon gespot !
Ik stond inderdaad lekker in de file en was ook te laat op me werk (15 minuten)
Waar was jij dan ? Het nix gemerkt dat ik gespot ben ofzo
Het irritante daar was nl ook dat ze de Aalsmeerdersdijk hebben dicht gegooid. Daarom was het ook zo druk daar. Ik probeerde eerst nl via die dijk te rijden, maar ja dat mocht dus niet...
!
@ henkietenk:
voordat ik de Mini had gekocht reed ik Seat Leon TDI (zie gallery). Maar door een carreer move zou ik eigenlijk minder km's gaan maken. Daar kwam ook nog bij dat mijn vriendin een auto van de zaak het gekregen (VW FOX
) waardoor we de 'prive km's ' meer het haar auto zouden maken. Maar ja het vrouwtje heeft dr baan opgezegd en heeft dus geen auto meer. En ik maak nog steeds 35.000 km per jaar.
Maar goed, ik ben dus aan het kijken voor een Seat Leon TDI. Maar eerst maar 1s de Mini verkopen.
PS. Heel raar maar iedereen wilt de Mini in onderdelen kopen. De 1 wilt de aero kit, de ander wilt alleen de wielen of de armsteun ... Terwijl toch echt als 1 geheel te koop staat
Hey Peter,peter schreef:Hey Stephen,
Mooi karretje man! Voor en achter je reden trouwens 5 andere Mini's. Ben blij dat ik er niet iedere dag in hoef te rijden, niets bijzonders meer aan![]()
.
groet,
Peter
Damn doe ik het bakkie weg wordt ik gewoon gespot !

Ik stond inderdaad lekker in de file en was ook te laat op me werk (15 minuten)

Waar was jij dan ? Het nix gemerkt dat ik gespot ben ofzo

@ henkietenk:
voordat ik de Mini had gekocht reed ik Seat Leon TDI (zie gallery). Maar door een carreer move zou ik eigenlijk minder km's gaan maken. Daar kwam ook nog bij dat mijn vriendin een auto van de zaak het gekregen (VW FOX

Maar goed, ik ben dus aan het kijken voor een Seat Leon TDI. Maar eerst maar 1s de Mini verkopen.
PS. Heel raar maar iedereen wilt de Mini in onderdelen kopen. De 1 wilt de aero kit, de ander wilt alleen de wielen of de armsteun ... Terwijl toch echt als 1 geheel te koop staat

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij hadden net de cabrio bij Van Poelgeest neergezet en gingen naar Hoofddorp. Aangezien de parallelweg aan de A9 van Van Poelgeest richting Badhoevedorp erg druk was, dacht ik door het Amsterdamse Bos en dan over Schiphol-Rijk te gaan. Toen ik daar dus vast stond ben ik bij de eerste verkeerslichten gekeerd en zag ik jouw 2 tellen later de file inrijden. Wij zaten in een Corsa dus vandaar dat jij ons niet gezien hebt.
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Maar bedankt voor de suggestie !!
Ik vind de auto mooi en rijdt lekker, maar toch geeft het mij niet een gevoel van zekerheid. En ik rij gemiddeld 120 km per dag en dan vind ik dat je je wel zeker moet voelen in de auto.frankie schreef:Zonde, nou ja op naar de volgende. Misschien een 147 JTD iets voor je?![]()
Maar bedankt voor de suggestie !!

Onze sponsors