sleutel in je portemonee...ulyss schreef:nee ik bedoel het volgende
je bent met je auto ergens naartoe en je verliest je sleutels...
MINI Sleutel
- andre20
- One wheel wonder

Bericht
sleutel prijs
sleutel prijs heb ik nagevraagd en besteld met afstand bediening kost 138 euro
mvg
andre
mvg
andre
mini rocks
- andre20
- One wheel wonder

Bericht
bij welke dealer???????
mvg
andre
sleutel prijs
halloBsim67 schreef:Ik heb vorig jaar een extra sleutel besteld, uiteraard via de dealer, en was € 90,- excl. kwijt. MCS 2003
bij welke dealer???????
mvg
andre
mini rocks
- Hans J
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je de mini bij dealer hebt gekocht als mininext moet hij met juist aantal sleutels leveren volgens mij.Bsim67 schreef:Dan zijn ze die bij mij vergeten te leveren of de vorige eigenaar heeft er een achterover gedrukt.....
Ik heb er in ieder geval eentje moeten bestellen.
Succes
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- minipino
- Mod virus alert!

Bericht
Wat je dan kan doen, is een gebruikte sleutel op ebay te kopen. Je sleutel zonder afstandsbediening openmaken en de transponder eruit halen en daarna in de ebaysleutel verwerken (met het ijzergedeelte van je oude sleutel en bovenkant van de ebaysleutel et voila, je hebt voor een redelijke prijs twee afstandsbediening sleutels)paulscs schreef:heb een r50 met org alarm klasse 3 maar heb een sleutel met en een zonder afstandbediening.FastBunny schreef:Als je het Alarm klasse 3 hebt krijg je er automatisch 2 sleutels met afstandsbediening bijen de 'portomonee' sleutel
- dragons1986
- Nieuwsgierig

Bericht
ik heb een vraagje ik wil een 2e sleutel dr bij met ab maar nu kreeg ik te horen dat maar een sleutel op de mini met ab dr kunnen dr geen 2 tegelijk op ingeleerd zijn klopt dat????
- minipino
- Mod virus alert!

Bericht
Nee dat klopt niet, je kunt meerdere sleutels inleren. Wat niet werkt is zomaar een sleutel kopen en laten omslijpen. Je kunt het dan wel gebruiken om de deuren te openen met de AB, maar niet starten. (of je gebruikt mijn methode en zit je transponder over). Maar je kunt gewoon een extra sleutel bestellen bij de dealer, wel een beetje prijzig.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors