vreemd man, gisteren deed hij het niet toch? viel me in ieder geval niet op toen ik ermee reed!
flut*'s ook altijd.
Jawel gisteren toen ik hem 's ochtends startte deed hij dit ook, na ongeveer 25-30 minuten warm lopen ben ik weg gereden, bij de rotonde (300 meter verder van thuis) was het over. Verder op de dag doet hij het niet meer, alleen als hij goed koud is.Sid schreef:tering wat een geluid kaj![]()
vreemd man, gisteren deed hij het niet toch? viel me in ieder geval niet op toen ik ermee reed!
flut*'s ook altijd.
Hoe noemt men zo iets? Omgekeerde bewijslast of zo??peter schreef:Als je 240 hebt gereden met 2L olie te weinig zou het me niet verbazen als er motorschade ontstaan is.... Nu maar hopen dat ze het je niet kwalijk nemen dat je de olie niet gepeild hebt. Voor de hoeveelheid olie in de motor heb je als eigenaar een bepaalde verantwoordelijkheid. Daarom staat ook in het instructieboekje dat je regelmatig moet peilen.
Balen man.
Precies; een oliepeil mag binnen 2 weken ECHT geen 50% in niveau dalen.CooperS-lightningblue schreef:@Jenkins:
Er staat regelmatig checken en ik heb dat in de afgelopen 9 maanden gemiddeld elke 2 maanden gedaan. Zoals ik hierboven al zei; 'hij zat 2 weken geleden gewoon op peil volgens die stok'. Hoe the hell moet ik dan weten dat er zoveel bij moet?!
Overigens heeft Renova netjes aangeboden dat als ik om de 2000 kilometer in de buurt ben zij het peil wel even willen controleren. Dat gaan we dus gewoon doen. Ben er toch regelmatig te vinden.
Jawel, de relatie is inderdaad niks mis mee, maar af-en-toe heb ik wel eens het idee dat ik niet serieus genomen word. Dat vind ik wel een beetje jammer.Sepp schreef:Maar zo te lezen is je relatie met Renova goed. Dus gewoon hun telkens weer naar de oorzaak van het probleem laten zoeken zonder er over te ruzieen. Maar niet opgeven hoor, want dit geluid klinkt echt niet goed. Het moet opgelost worden, wat er ook voor nodig is. Dit is MINI gewoon aan je verplicht. Misschien volgen er in de toekomst nog meer R56-rijders met dezelfde klacht? Ze kunnen er dus alleen maar van leren. Jij had als een van de eerste een R56, dus je komt ook als eerste met klachten terug bij de dealer.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors