Op de Scheveningen meet een paar maanden geleden zat ik met MR te praten over het mooie vakantie eiland Curacao, waar ik jaarlijks kom

MR is daar ook al meerdere malen geweest en hebben met zijn ouders daar mensen ontmoet die een park met verhuurde huisjes beheerde.
Dus tijdens het eten zegt MR ineens dat die mensen tegenwoordig een tennispark beheren en het mooiste dorpje van NL n.l. Voorhout.
Ik zeg das toevallig laat ik daar nou net wonen, dus ik vragen welk tennispark, blijken het goede bekende van mijn ouders en schoonouders te zijn, wat een toeval zeg!!
Afgelopen vrijdag ging ik met een ander stelletje burgelijk uiteten, tijdens het eten nog maar eens over de vakantie gehad waar we net 3 weken koud van terug zijn.
En op een of andere manier beginnen we over MINI's. zegt die vriendin van mijn beste maat, "hee mijn nichtje is ook helemaal lijp van MINI's".
Ik zeg das toevallig en waar komt ze vandaan dan, misschien is hetwel een bekende van de club??
Ze kwam uit Alphen aan den Rijn en ze ging binnenkort met haar vriend ook naar Curacao.
Heel toevallig weet ik van Colmena dat hij in november naar Curacao gaat en weet dat hij uit Alphen komt.
Dus ik vraag aan haar of die vriend van haar nichtje heel toevallig Richard heet, ze zegt "hoe weet jij dat nou"!!!
Ik gelijk maar vragen of zij wist of zijn MINI flink onder handen genomen was door de grote beurt maar dat wist ze niet.
Ze heeft toen der nichtje een sms gestuurd en dat gevraagd, toen het antwoord kwam viel mijn mond weer open van de toeval, het was inderdaar Colmena en Ingesblond.
En laat we elkaar nou ook nog een paar maanden geleden ontmoet hebben op de housewarming van die vrienden van ons, maar denk dat we toen nog niet van elkaars bestaan af wisten.
Zou zie je maar hoe klein de wereld is en iedereen met elkaar verweven is.
gr.
floris