Is dit toeval of niet!!!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Is dit toeval of niet!!!

21 okt 2007, 12:02

Ik wil jullie even vertellen wat ik nu voor de tweede keer binnen de NewMINIclub mee maakt, de wereld is nu in mijn ogen echt klein!!!

Op de Scheveningen meet een paar maanden geleden zat ik met MR te praten over het mooie vakantie eiland Curacao, waar ik jaarlijks kom :lol: .
MR is daar ook al meerdere malen geweest en hebben met zijn ouders daar mensen ontmoet die een park met verhuurde huisjes beheerde.
Dus tijdens het eten zegt MR ineens dat die mensen tegenwoordig een tennispark beheren en het mooiste dorpje van NL n.l. Voorhout.
Ik zeg das toevallig laat ik daar nou net wonen, dus ik vragen welk tennispark, blijken het goede bekende van mijn ouders en schoonouders te zijn, wat een toeval zeg!!

Afgelopen vrijdag ging ik met een ander stelletje burgelijk uiteten, tijdens het eten nog maar eens over de vakantie gehad waar we net 3 weken koud van terug zijn.
En op een of andere manier beginnen we over MINI's. zegt die vriendin van mijn beste maat, "hee mijn nichtje is ook helemaal lijp van MINI's".
Ik zeg das toevallig en waar komt ze vandaan dan, misschien is hetwel een bekende van de club??
Ze kwam uit Alphen aan den Rijn en ze ging binnenkort met haar vriend ook naar Curacao.
Heel toevallig weet ik van Colmena dat hij in november naar Curacao gaat en weet dat hij uit Alphen komt.
Dus ik vraag aan haar of die vriend van haar nichtje heel toevallig Richard heet, ze zegt "hoe weet jij dat nou"!!!
Ik gelijk maar vragen of zij wist of zijn MINI flink onder handen genomen was door de grote beurt maar dat wist ze niet.
Ze heeft toen der nichtje een sms gestuurd en dat gevraagd, toen het antwoord kwam viel mijn mond weer open van de toeval, het was inderdaar Colmena en Ingesblond.
En laat we elkaar nou ook nog een paar maanden geleden ontmoet hebben op de housewarming van die vrienden van ons, maar denk dat we toen nog niet van elkaars bestaan af wisten.

Zou zie je maar hoe klein de wereld is en iedereen met elkaar verweven is.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 12:11

Ik had gisteravond ook zo'n openbaring...... soms kan de wereld zo klein zijn!

Dat verhaal van jou Floris was 1, maar dat Daantje en ik tegen elkaar gehockeyed hebben en dat ik keeper was en hij de spits was die op mijn tenen stond mij te irriteren... gekker moet het niet worden....

MR
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 okt 2007, 14:53

Hihihi. Dat zijn de leuke dingen voor de mens.

Op een audio-forum schreef iemand dat hij, naast 1 ander persoon, had gesproken met iemand die z'n audiozaak in Heerlen ging opdoeken.
Hij, en die andere persoon, hadden wel interesse in overname resp. participeren in die zaak.
Helaas is dat op niets uitgelopen. (of eigenlijk; gelukkig maar...)

enkele weken later las ik op dat forum een nieuw topic waarin melding werd gemaakt van het sluiten van net die zaak.
Ik lezen... Wordt er een post geplaatst van... die andere gegadigde!
Kon het niet laten om ook maar "uit de kast te komen" en gereageerd met;

"Ik ben die ander!".

Snel wat email over en weer gestuurd met die andere persoon.
Wat blijkt nu; hij is getrouwd met een nichtje van mij dat ik al bijna 20 jaar niet meer gezien of gesproken heb. :D

Binnenkort weer eens de banden gaan aanhalen.

Leuk, zo'n forums.
8)
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 okt 2007, 15:32

Haha en ik had ook zoiets met MR gister... Kleine wereld leven we toch in :s
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 okt 2007, 16:42

He Floris,

De wereld is zeker klein zo. Weken lang hebben wij ons geheimpje naar onze familie voor ons kunnen houden dat wij Mini rijden. Ga jij het even verklappen dat wij een mini rijden. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gisteren hebben wij nog met Melanie (de vriendin van je beste maat "Geert" en het nichtje van Inge.) gesproken. Uiteraard werd bovenstaand verhaal tot in de details besproken. Als wij weer bij elkaar zijn met een verjaardag van Melanie ofzo hebben wij in ieder geval genoeg gesprekstof.
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 okt 2007, 10:44

Colmena schreef: Als wij weer bij elkaar zijn met een verjaardag van Melanie ofzo hebben wij in ieder geval genoeg gesprekstof.
Zorg je dan wel dat je de avond daarvoor niet te veel drinkt :wink: anders ben je weer zo stil :mrgreen:

gr.
floris
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2007, 13:00

Richard stil? :shock: :shock:

:mrgreen:
maus105
Bonkey

23 okt 2007, 17:22

alles is voor bestemd :D
coendek
Stoepsleutelaar

15 nov 2007, 09:19

wereld klein......

Hey Coen,

Ik zat vandaag met een Ferrari rijder aan tafel en die had het ineens over een hele lage grijze MINI
Hij was namelijk een tijdje met een hele zooi Fiat Coupe rijders naar het circuit geweest en daar reed dus ook iemand mee die zijn Fiat had weggedaan voor een MINI.
Was jij dit??

Groeten,

Geert-Jan

EN OF DE WERELD KLEIN IS!!! :lol:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 dec 2007, 09:02

Nou gister weer wat meegemaakt.

Was lekker wezen tenissen met MR in Voorhout, zitten we aan de bar wat te drinken, kijk ik opzij en zie ik een jonge dame staan die toch wel verdomd veel op Erika leek.
Ik tegen MR gezegd en die zij ook, das net twee druppels wate Erika.
Toen ze langs liep toch maar even aangehouden en bleek toch Erika te zijn, nou is dat even toevallig.

gr.
floris
Yvon
Wingman
Contacteer:

11 dec 2007, 19:30

Ik heb ook wel een staaltje toevalligheid:

In mijn huidige baan is mijn directie collega (we delen een kamer) een ex-collega van Twynstra Gudde en blijkt ook nog dat we buren zijn geweest 4 jaar terug!
Afbeelding

Be Mini

12 dec 2007, 22:01

MR schreef:Ik had gisteravond ook zo'n openbaring...... soms kan de wereld zo klein zijn!

Dat verhaal van jou Floris was 1, maar dat Daantje en ik tegen elkaar gehockeyed hebben en dat ik keeper was en hij de spits was die op mijn tenen stond mij te irriteren... gekker moet het niet worden....

MR

Nee, dan dat verhaal dat Des en ik toen we elkaar niet kenden hij met de oudste zus heeft liggen ...... en ik met de jongste van de 2 :s
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 dec 2007, 22:35

Beter dat dan het met elkaar doen Daan :D:D

MR
320d touring
BBQ hulpkok

13 dec 2007, 18:41

Andersom kan ook.

Ik hoorde dat Des dinsdagavond naar een fotoshoot geweest is waar in totaal 7 mini's geweest zijn, ik was er ook maar heb hem niet gezien ! :mrgreen: :mrgreen:

En ook weer toeval, we staan daar in een zo goed als verlaten parkeergarage, komt er toch een auto aangereden, en tadaa....... en gele mini !
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2008, 18:05

Ik wil een hoofdstuk aan dit topic toevoegen mensen... iets dat ons allemaal aangaat helaas....

9 jaar geleden of zo ja toen was ik ook jong...... had ik een wederhelft die uit een plaatsje kwam ergens in Limburg..... Ik was haar eerste vriendje :P.... na een relatie van een paar maandjes ging het over, maar ineens afgelopen week kwam ze me tegen op Hyves... ze was op zoek naar me..... :D :D

Kindje gekregen, vent getrouwd, je kent het wel... het huisje, boompje, beestje verhaal :P

Totdat ik erachter kwam wie haar vent was.... hij komt elke week op tv in een programma van SBS wat wij allen met veel plezier naar kijken, maar waar we niet graag aan mee willen doen.... exact! -> Wegmisbruikers!!!

Die gast is de helft van het duo Dick en Wander van de Verkeerspolitie Gelderland - Zuid..... Mochten jullie ze tegenkomen, roep maar dat ie een leuke kleine heeft... (hij heet Dick) misschien kom je weg met een waarschuwing >) :mrgreen: >) :mrgreen:

Voor de goede orde dit is hem:

Afbeelding
Nu zonder bril....

Dit is me een partij toeval.... hoe kan de wereld ronddraaien ;):) Ik heb trouwens gevraagd of hij voortaan Mini's wil laten voor wat is. Op de video geen probleem, maar ook daarna de schitterende videokunsten tonen en er geld voorvragen laat dat maar zitten.....

MR

Terug naar “Kletshoek”