Ik ben daarna gelijk doorgereden naar Beek voor installatie van de H&R veren, spacers en short shifter. Helaas pastten de spacers niet, dus daar moet ik nog voor terug. Fantastische service daar, de monteur heeft erg hard doorgewerkt om alles op tijd af te krijgen. En wat zit het er strak uit met dat verlaagde onderstel! En de shifter schakelt fantastisch.
Installatie van de short shifter:

Montage van de H&R veren:

De Eibach veren bleken niet te passen op de schokbrekers, dus werden het toch de H&R veren.
Hieronder de Alta short shifter, echt een aanrader!

Ik ben dus de volgende ochtend naar Kaarst gereden en was daar om 7 uur in de ochtend. Werd prima geholpen en kreeg gratis een leenauto mee. Het grootste gedeelte van de dag heb ik in de Ikea doorgebracht. Rond 3 uur reed ik terug, maar men was nog steeds met de software bezig. Om half 5 was dat klaar en kon ik terug naar Amsterdam. Ik mocht helaas niet te hard rijden, want die remmen waren niet echt geschikt voor die velgen.
De volgende ochtend ben ik terug naar de dealer gereden voor installatie van de velgen. En wat een plaatje toen de auto uit de garage kwam!

De volgende ochtend ben ik naar Limburg gereden om de auto bij Car Clean & Shine in de teflon te laten zetten. Wat een fantastische service daar! En wat een resultaat!
Tijdens de behandeling:

Na de behandeling:

Dus ik ben een heel gelukkig mens

Tot meetz!