Bent wel erg vaak in Duitsland, Berthil!Berthil schreef:Zaterdag nog een Porsche Cayenne Turbo S opgeduwd op de snelweg tot ruim 230. Ik had nog over en moest inhouden.

De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat we eerst een bocht ingingen maar daar kwamen we gelijk uit en ik kon lekker in zijn twee doortrekken en ik trok hem er in de twee met een dikke wagenlengte uit. Ik had er ook de achterbank niet in. Alle kleine beetjes helpenRalph-cooper schreef:, dan gaat je wagen serieus hard Berthil, die Porsche doet 0-100km/h in 5,2sec (ik meen >700Nm)!
Noem jij 5000 en 6000 rpm normaal!!!! Hahahahahaa......Thomas schreef:Vandaag voor het stoplicht. We stonden naast een zafira. Hij stond op de linker rijbaan. Wij moesten uit eindelijk ook naar links. Wij trekken normaal op, terwijl die zafira vol optrekt. 5000 rpm in zn 1, 6000 rpm in zn 2, weg zafira!! Toch wel vet, mini power!!!
Beetje respect hé, voor de Nederlandse vergrijzende massa.Thomas schreef:.............. dat die slopel rijder ..........................
Frankie,frankie schreef:Net een Leon Cupra 4. Bij een dubbel stoplicht kwam ik aanrijden, maar stond net nog niet helemaal stil (stapvoets) toen het groen werd, niet helemaal eerlijk dus dat ik redelijk eenvoudig van hem wegreed.
Daarna een enkel stoplicht, stond achter me. Wegdek niet kurkdroog, dus met de 4wd was hij in het voordeel, in 1e versnelling bleef tie dan ook strak achter me hangen, maar had het idee (moeilijk te zien als er iemand achter je rijdt en het was een vrij kort stukje) dat ik in 2 wat meer afstand nam, tot 3 haalde ik niet, kwam een rotonde aan. In ieder geval lol gehad
![]()
Maar jij hebt wel droog en een stroef wegdek nodig hoor frankiefrankie schreef:Rini.odette, Beek tuning stage II, 205pk, net zoveel als de v6 uit de Cupra 4, ik denk dat ik een heel end kom![]()
Das een feit, op nat is het voor de voorwieltjes echtBigD schreef: Maar jij hebt wel droog en een stroef wegdek nodig hoor frankie![]()
Greetz BigD
Onze sponsors