Hij komt er weer aan:
- 27 mei 2006 t/m 2 juni 2006
- 6 overnachtingen
- +/- 250 km per dag
- Routeboek volgens bol/pijl en ingetekende kaarten
- Service wagen met trailer en reserve onderdelen
Dit zijn maar enkele kreten voor een fantastische tourtocht naar Riegitow in Polen waar het IMM2006 gehouden wordt.
Stichting GO4IT organiseert ook dit jaar weer een tourrit naar het IMM.
Verdeeld over 6 dagen rijden we in etappe’s naar het IMM. De route is zo uitgewerkt dat het voor iedereen te doen is om zelfstandig naar de volgende plaats van overnachting te rijden. In het routeboek zijn ook enkele tips opgenomen voor het rijden in het buitenland en telefoonnummers van organisatie en serviceteam.
Op 26 mei is er een camping gereserveerd om de avond voor de start al kennis te maken met de deelnemers. (Let op, deze camping is niet in de prijs inbegrepen) Deze camping wordt tijdig bekend gemaakt voor reservering.
De toertocht gaat vanuit Nederland naar Duitsland waar we door het Sauerland, Hartz gebied en het voormalige Oost Duitsland rijden. Na het doorkruisen van Duitsland steken we dan de grens van Duitsland / Tsjechië over waarna we via het voorgebergte van Zelezne hory op de camping komen waar we een rustdag hebben ingelast zodat we lekker uitgerust de tocht kunnen vervolgen naar Polen.
Natuurlijk ontbreekt onze gezamenlijke BBQ , of iets gelijkwaardig, niet aan deze tour.
Ook dit jaar gaat er een service wagen met trailer mee die voorzien is van het nodige reserve materiaal. Dit sluit echter niet uit voor een goede verzekering te zorgen voor zowel je Mini als voor je zelf of meereizende.
Op onze internetsite http://www.stichting-go4it.nl kun je alle in en outs nalezen over deze rit en eerder gereden ritten van afgelopen jaren. Je kan je daar ook inschrijven voor de rit.
Volgendeweek 23 april op zondag hebben we nog een meeting voor de mensen die mee willen en nog vragen hebben.
Heb je vragen kan je me ook mailen.
Namens stichting GO4IT
Brenda
Met Stichting Go 4 It naar het IMM in Polen (27/05 - 03/06)
- nummer36
- Leerling Mini lid
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Echte aanrader, ik ga ook mee (jaja, met de classic...
). Ik ga vooral voor de tocht er naartoe (mee geweest naar Italie en de verhalen over Spanje gehoord, dat smaakt naar MEER), het IMM ken ik nu wel 

Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Je hebt gelijk, kind of. Maar Italie vond ik er voor mezelf met kop en schouders bovenuit steken vanwege de hele beleving van de hele afstand afleggen. Schotland en Engeland waren op hun eigen manier leuk, maar dat waren dagtripjes en eigenlijk voor mij nauwelijks te vergelijken met Italie.
Eelke Blok
- nummer36
- Leerling Mini lid
Bericht
Ja dat hebben wij ook wel, Spanje was het zelfde als Italië, maar Italië was voor mij nog mooier omdag de Stelvio er in zat en echt heel erg super was.
Ja Polen ik weet het niet volgens mij word hij ook leuk maar dan op z'n eigen manier.
Heb er wel zin in na al deze drukte.
Tot zondag,
Groetjes Brenda
Ja Polen ik weet het niet volgens mij word hij ook leuk maar dan op z'n eigen manier.
Heb er wel zin in na al deze drukte.
Tot zondag,
Groetjes Brenda
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Het blijft met zijn allen een troep Mini's naar een verre bestemming brengen, of dat nou naar het zuiden of het oosten is 

Eelke Blok
- Mini Power
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Ook ik ga mee met de toer! Veel hele goede verhalen over gehoord, dus dat gaat goed komen...
Voor mij is het trouwens de eerste keer dat we met Go4it mee gaan...

Voor mij is het trouwens de eerste keer dat we met Go4it mee gaan...
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Op 'ons' forum komt ongeveer elke dag een update...
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 398#255398
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 398#255398
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Mini Power
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Heeeeeey mensen, wij zijn ook weer thuis... 
De heenreis met Go4it was een super gave ervaring, grote kans dat je me er volgend jaar ook weer bij ziet! Heerlijke ervaringen meegemaakt, het leek er wel op of niemand ooit een mini had gezien voordat we bij het terrein aan kwamen! De feestjes waren zeer gezellig waarbij de drank goed vloeide. De route's waren zeer leuk, en goed te rijden. Met natuurlijk uitzonderingen voor die 'ene' omleiding... Maar we waren meestal vrij snel op de volgende camping.
Het IMM zelf viel me niet tegen, zeer goede voorzieningen en lekker eten. (in het restaurant...
) Zaterdags was een spannende dag, en na de verkiezing kwam het feestje los! Yves nog bedankt voor de begeleiding naar mijn tent, hoewel ik me daar vrij weinig van kan herinneren. ;)Ik kan mijn tijd toch wel vol maken tussen al die mini's behalve zondag... Met die regen ben ik weer terug het tentje in gekropen en ff liggen pitten. Maandag weer naar huis.
De terugreis ging in het begin zeer voorspoedig. We waren van plan om het in 2 dagen te doen, maar het schoot zo goed op dat we wel zagen hoe ver we kwamen. We waren om half 8 AAN gereden
Al vrij snel besloten we de spullen van de imperiaal af te halen en in de auto te leggen, wegens de weerstand. Daarna ging alles soepeltjes tot we gingen eten. Na het eten kwamen we in de file terecht. De inno kreeg het warm, maar boven aan de berg konden we hem afzetten en de aanjager laten draaien. Het scheelde net dat ene beetje waarop de uit de file konden komen. Lekker van die berg af laten rollen! Uiteindelijk kwamen we om half 12 thuis, jammer van dat uurtje file...
Go4it, en alle deelnemers bedankt voor de mooie ervaring!
Gegroet Erwin.
(vanaf MSCN-forum...)

De heenreis met Go4it was een super gave ervaring, grote kans dat je me er volgend jaar ook weer bij ziet! Heerlijke ervaringen meegemaakt, het leek er wel op of niemand ooit een mini had gezien voordat we bij het terrein aan kwamen! De feestjes waren zeer gezellig waarbij de drank goed vloeide. De route's waren zeer leuk, en goed te rijden. Met natuurlijk uitzonderingen voor die 'ene' omleiding... Maar we waren meestal vrij snel op de volgende camping.

Het IMM zelf viel me niet tegen, zeer goede voorzieningen en lekker eten. (in het restaurant...

De terugreis ging in het begin zeer voorspoedig. We waren van plan om het in 2 dagen te doen, maar het schoot zo goed op dat we wel zagen hoe ver we kwamen. We waren om half 8 AAN gereden

Go4it, en alle deelnemers bedankt voor de mooie ervaring!
Gegroet Erwin.
(vanaf MSCN-forum...)

Onze sponsors