Ach ja... N95 amper problemen, E90 wel wat meer, maar ik ben zo power consumer dat dat geen schande is!
Hans J,
ff vraagje?
- Voorkeur voor merk?
- Kleur? Roze wellicht?
- Geen klap maar toch liever slider?
Kijk eens naar de Samsung L600 of M610. U600 varianten Roze, Grijs, Wit en Rood zijn ook een optie.... D900i wellicht ook. Misschien is dat wat! Anders zijn er nog genoeg opties, maar voor de vrouw is dat allicht wat.
MR
Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo,
Ik heb voor mijn SonyEricsson K800i de nieuwste software (Sony Ericsson PC Suite) gedownload om mijn telefoonnummers van mijn GSM naar mijn pc te copieren. Nu krijg ik echter bij het opstarten van mijn pc de melding 'Capi-worker module werkt niet'. Kan dit vervolgens wel wegklikken, maar weet iemand wat dit is? En hoe kan ik mijn telefoonnummers over schrijven?
gr. Tony
Ik heb voor mijn SonyEricsson K800i de nieuwste software (Sony Ericsson PC Suite) gedownload om mijn telefoonnummers van mijn GSM naar mijn pc te copieren. Nu krijg ik echter bij het opstarten van mijn pc de melding 'Capi-worker module werkt niet'. Kan dit vervolgens wel wegklikken, maar weet iemand wat dit is? En hoe kan ik mijn telefoonnummers over schrijven?
gr. Tony
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Uhm... nog nooit van gehoord wat dat is. Zal wel ergens iets niet lekker zitten. Als het aan die software lag dan even uninstalleren, opnieuw installeren en anders ff op een andere PC of laptop proberen.
Synchroniseren kan je doen door je telefoon via de datakabel aan te sluiten. En daarna via je het icoontje rechtsonder de applicatie op te starten en dan eerst de synchronisatie in te stellen. Let op welke kant je op synct! Maak eerst een backup van je telefoon dan kan er nooit wat fout gaan. Kan je altijd wat terug zetten als het niet precies doet wat je wilt.
Even een beetje me vogelen en het werkt!
MR
Synchroniseren kan je doen door je telefoon via de datakabel aan te sluiten. En daarna via je het icoontje rechtsonder de applicatie op te starten en dan eerst de synchronisatie in te stellen. Let op welke kant je op synct! Maak eerst een backup van je telefoon dan kan er nooit wat fout gaan. Kan je altijd wat terug zetten als het niet precies doet wat je wilt.
Even een beetje me vogelen en het werkt!
MR
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is een component in je PC-suit die niet werkt met Windows Vista.
Miniboard schreef:Hallo,
gr. Tony

Save a tree, eat a beaver

- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx zal het meenemen. Roze weet ik niet hoor, geloof dat ze dat zelf nix vindt, Merk niet direkt. Geen klap ding want daar zijn er drie van in 2 jaar tijd gesneuveld. Slider lijkt! mij wat meer solide maar dat is maar een idee. Als je een beetje goeie camara en wat groter scherm moet je al snel sliden of klappen.MR schreef: ff vraagje?
- Voorkeur voor merk?
- Kleur? Roze wellicht?
- Geen klap maar toch liever slider?
Kijk eens naar de Samsung L600 of M610. U600 varianten Roze, Grijs, Wit en Rood zijn ook een optie.... D900i wellicht ook. Misschien is dat wat! Anders zijn er nog genoeg opties, maar voor de vrouw is dat allicht wat.
MR
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet jij(iemand) een oplossing?
Ik heb idd Vista. Heb SE PC -Suite maar weer verwijdert, de foutmelding verschijnt niet meer.Wint schreef:Miniboard schreef:Hallo,
gr. Tony
Weet jij(iemand) een oplossing?
- hansie
- Mod virus alert!
Bericht
Even een netwerk vraagje : ik zit bij Orange (al sinds dutchtone tijdperk) maar heb toch vaak problemen met ontvangst binnenshuis.
Ik kan binnenkort switchen en twijfel om van provider te wisselen, moet ik naar het dure(?) KPN voor goede ontvangst?
Belgedrag : zo'n 30 euro/maand zal wel meer worden komende tijd.
Als toestel gebruik ik naast het bellen/smsen alleen de camera. Heb nu een D900 en bevalt goed. Twijfel dan ook tussen de D900i en de G600 als opvolger.
Ik kan binnenkort switchen en twijfel om van provider te wisselen, moet ik naar het dure(?) KPN voor goede ontvangst?
Belgedrag : zo'n 30 euro/maand zal wel meer worden komende tijd.
Als toestel gebruik ik naast het bellen/smsen alleen de camera. Heb nu een D900 en bevalt goed. Twijfel dan ook tussen de D900i en de G600 als opvolger.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lastige keuze, maar ik zou overstappen naar T-mobile, Vodafone of KPN. Telfort kan ook met daarbij de aantekening dat zij op het KPN netwerk zitten... Orange wordt T-mobile dus dat komt ook wel goed, maar Orange is altijd het slechtste netwerk van NL geweest. Keuze is lastig, omdat je in een groep valt waar zoveel abonnementen te krijgen zijn en opties.
D900i of G600 valt of staat met de camera en de looks! Daarop moet je het toestel kiezen en je beslissing nemen!
MR
D900i of G600 valt of staat met de camera en de looks! Daarop moet je het toestel kiezen en je beslissing nemen!
MR
Onze sponsors