marss
MARSS / CB Cooper
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Je kunt gewoon wat dingen op de achterbank leggen, die dan niet meteen in het zicht liggen. Je kijkt er wel doorheen, maar directe zicht is weg.
@ Blontie: als je morgen einde van de middag thuis bent, kom ik wel ff showen
marss
@ peerkie, je kunt ze met klitterbandstickers vastplakken, maar dan heb je dus stickers op je raam. Ik heb de zijruiten gewoon los er in. Ze blijven geklemt zitten. De achterruit zit van onder wel vast met klitterbandstickers en boven met een parkeerkaarthouder (die dus vastgeklemt zit tussen raam en kunstof. Zit dus niet vastgeplakt).Peerkie schreef:Ziet er goed uit met die schermpjes, Marss! Zitten die met zuignappen vast, of plakken deze statisch op de ruit?
Moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Je kunt gewoon wat dingen op de achterbank leggen, die dan niet meteen in het zicht liggen. Je kijkt er wel doorheen, maar directe zicht is weg.
@ Blontie: als je morgen einde van de middag thuis bent, kom ik wel ff showen
marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gaaf, ziet er goed uit!!!!!
Wist niet eens dat dit bestond.
Ik ga er van uit dat dit helaas niet mogelijk is voor de cabrio-versie 
Wist niet eens dat dit bestond.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
, ze zitten erop, morgen ff mijn auto wassen (anders krijg je weer commentaar
) en dan een kleine photoshoot. Daarna dus picca's. Sorry!!!
marss
Uhh,BigD schreef:Nu zijn we 1 dag verder en waar zijn de pics?marss schreef:Nog één dagje wachten en dan heb ik nieuw schroeisel!!! Finally![]()
marss![]()
Greetz BigD
marss
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Maar nou verwacht ik morgen wel foto's he
En hoe vind je ze zelf staan?
Greetz BigD
Daar heb je gelijk inmarss schreef:
Uhh,, ze zitten erop, morgen ff mijn auto wassen (anders krijg je weer commentaar
) en dan een kleine photoshoot. Daarna dus picca's. Sorry!!!
marss
Greetz BigD
Onze sponsors