er wordt daar toch ook geen commentaar op gegevengrand_cru schreef:Heeft weinig zin om daarover te discussi?ren bedoel ik. Moeten de mens(en) die er mee bezig zijn hun werk laten doen.snans schreef:snap niet over welke vuile was het gaat

Ik ging ervan uit dat het probleem bij mijn pc lag en dat jullie intussen lekker verder aan het posten waren op mini2.be, als je dan vier dagen niet mee kan doen da's voor mij lang en aangezien ik niemand van jullie op msn heb of ook geen mail-adressen in m'n adresboek heb staan was dit de meest voor de hand liggende manier van vraagstelling, en zo gebleken ook een effici?nte. Veel succes aan iedereen die ermee bezig is en tot binnen een paar dagen !Moesten we nu eens afwachten wat de offici?le uitleg is in plaats van hier de (vuile) was uit te hangen?
petit_cru schreef:De nieuwsbrief is er alleen voor Miniacs-leden.Yellow_Dino schreef:Staat in de nieuwsbrief
Yep, ook gezien. Was een dame met kindje in een dark grey MCS. Controle verloren bij het inhalen. Zag er een heel harde tik uit tegen een boomconrad schreef:Iemand die foto in de zondagskrant gezien van die mini tegen boom? kennis?
Bedankt voor de update MortyMorty schreef:Hiermee is natuurlijk het forum nog niet online.
Reden hiervoor is dat ik nog op de backup van de forum data vanuit de US wacht. (sql database)
Deze dvd zou volgens het stelletje Amerikanen, begin deze week arriveren. (we zijn ondertussen al woensdag *zucht*)
Van zodra deze ontvangen zou het forum terug online kunnen![]()
Ik hoop hiermee de vragen beantwoord te hebben.
Mijn excuses voor alle vertragingen...
Onze sponsors