Xefke schreef:Ahum... 't is "morgen" vandaag, showe die picsjbcola schreef:Heb juist het pakje gemonteerd![]()
morgen foto's

't zal toch nog een dagje langer duren vrees ik, de Mini staat niet thuis

Coen weet normaal gezien wat het is

Xefke schreef:Ahum... 't is "morgen" vandaag, showe die picsjbcola schreef:Heb juist het pakje gemonteerd![]()
morgen foto's
De weg gevonden dank zij u hè jbcola...jbcola schreef:Ha, nog ene die zijn weg naar hier gevonden heefttirex schreef:jbcola... echt ne schoone Mini da ge daar hebt...
weet miss nog iemand die OZ velgen weg doe..
Gr.Mario![]()
Zag juist op cleaned dat de knoop doorgehakt is, stel die maar es voor he hier als em binnen is!!
Stuur maar door, wel 18" hé![]()
De uwe van op de golf zouden ook niet mis zijn anders![]()
@ Coen Dat zal niet gebeuren, zo laag dan maar heel veel scheelt het toch niet hé
De OZ's van Vedett??tirex schreef:De weg gevonden dank zij u hè jbcola...
de OZ velgen zijn 17".. daar ben je niks mee.
idd, Compo's van de Golf Turbo (Renner) zouden wel vet zijn.. en zo'n velgen heeft niemand hè..
de rest post ik hier wel eens..![]()
Gr.Mario
Ff gaan rondneuzen in Coen's topic en daar foto'tje gevonden van een open motorkap. (foto kan ik niet posten blijkbaar... iets met 3 berichten en 3 dagen actief zijn geweest...)jbcola schreef:Ik heb deze van Coen over genomen. Geen idee welke dat is
Paginanummer?Xefke schreef:Ff gaan rondneuzen in Coen's topic en daar foto'tje gevonden van een open motorkap. (foto kan ik niet posten blijkbaar... iets met 3 berichten en 3 dagen actief zijn geweest...)jbcola schreef:Ik heb deze van Coen over genomen. Geen idee welke dat is
Blijkbaar de open luchtfilter van Pipercross in een box (ma weet de exacte naam niet)
Xefke schreef:Ff gaan rondneuzen in Coen's topic en daar foto'tje gevonden van een open motorkap. (foto kan ik niet posten blijkbaar... iets met 3 berichten en 3 dagen actief zijn geweest...)jbcola schreef:Ik heb deze van Coen over genomen. Geen idee welke dat is
Blijkbaar de open luchtfilter van Pipercross in een box (ma weet de exacte naam niet)
Onze sponsors