Enneuh... ben benieuwd naar dat pakje hoor !
jbcola's BRG MCS VERKOCHT!!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Greetz BigD
Kijk het is puur een kwestie van smaak maar ik vind ze niet zo appart. Ik zou meer gaan voor een wiel dat je minder ziet vind dan de elite 5 spaak wel mooi maar de spaken zijn te dik en de OZ's zijn niet mijn ding. Maar zoals ik al zij smaken verschillen natuurlijkjbcola schreef:Geen van beide?? Why?
Greetz BigD
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Geheimzinnig pakje
.
Nog over de velgen: als het tussen de twee velgen gaat die je laat zien zou ik absoluut voor de Superturismo's gaan. Blijven toch erg fraaie velgen. In het wit zouden ze ook heel goed staan. Een setje Works-velgen (R95 of R105) zou toch ook wel erg lekker zijn, maar die worden niet heel veel tweedehands voor leuke prijzen aangeboden.
Nog over de velgen: als het tussen de twee velgen gaat die je laat zien zou ik absoluut voor de Superturismo's gaan. Blijven toch erg fraaie velgen. In het wit zouden ze ook heel goed staan. Een setje Works-velgen (R95 of R105) zou toch ook wel erg lekker zijn, maar die worden niet heel veel tweedehands voor leuke prijzen aangeboden.

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Zag juist op cleaned dat de knoop doorgehakt is, stel die maar es voor he hier als em binnen is!!
Stuur maar door, wel 18" hé
De uwe van op de golf zouden ook niet mis zijn anders
@ Coen Dat zal niet gebeuren, zo laag dan maar heel veel scheelt het toch niet hé
Ha, nog ene die zijn weg naar hier gevonden heefttirex schreef:jbcola... echt ne schoone Mini da ge daar hebt...
weet miss nog iemand die OZ velgen weg doe..
Gr.Mario
Zag juist op cleaned dat de knoop doorgehakt is, stel die maar es voor he hier als em binnen is!!
Stuur maar door, wel 18" hé
De uwe van op de golf zouden ook niet mis zijn anders
@ Coen Dat zal niet gebeuren, zo laag dan maar heel veel scheelt het toch niet hé
Onze sponsors