Mooie mini trouwens!
Lorr's Park Lane
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Anders heb je alsnog een probleem dat hij volstroomt, of -als je een betonnen kuip maakt- de kuip omhooggedrukt wordt.
Ervaring met vijvers in tuinen leert dat
Leuke kentekenplaathouder trouwens
Check je eerst even op welke diepte het grondwater begint?Sid schreef:man, die put is f**k handig.
die ga ik hier ook maken!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
- Lorr
- Mod virus alert!

Bericht

Thx for de leuke response!
Hehe idd, er komt een beetje water in de put maar dat is van de regen...er liggen enkele roosters op de grond met daaronder een pompje zodat je niet nat kunt wordenmderijke schreef:Check je eerst even op welke diepte het grondwater begint?Sid schreef:man, die put is f**k handig.
die ga ik hier ook maken!Anders heb je alsnog een probleem dat hij volstroomt, of -als je een betonnen kuip maakt- de kuip omhooggedrukt wordt.
Thx for de leuke response!
- Lorr
- Mod virus alert!

Bericht
mhuahaha my little secret 
...
1 of ander blanco merk van de Carrefour is gewoon was+zeep in 1. Ik verschoot er ook van
en hij blijft elke keer blinken!
btw weet er iemand hoe je de uitlaat terug laat blinken? Had ergens in een topic gelezen dacht ik maar ik weet niet meer waar.
...
1 of ander blanco merk van de Carrefour is gewoon was+zeep in 1. Ik verschoot er ook van
btw weet er iemand hoe je de uitlaat terug laat blinken? Had ergens in een topic gelezen dacht ik maar ik weet niet meer waar.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors