De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat is de H2 uit de film. Gaaf ding is dat (helemaal verbouwd). Tegenhanger van wat ik rij
iDD

iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er allemaal tiptop uit! Misschien toch eens een keer mijn remmen rood of misschien wel blauw spuiten... 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Die box! ja mooi hè... die ga ik nog wel vervangen voor zo'n alta ding. Ik dacht dat ik het wel beter (goedkoper) kon haha.
iDD
Het kan, alsof je in een parkeergarage geparkeerd staat. Je bent de zoveelste die er naar vraagt, en toch heeft nog niemand hier het me nagedaan.WoK schreef:ff klein vraagje...ik zie dat je LSD hebt....
maar tot hoever gaan ze open zonder ze omhoog te laten gaan??
(als je zeg maar onopvallend uit de auto wilt stappen...kan dit nog??)
Die box! ja mooi hè... die ga ik nog wel vervangen voor zo'n alta ding. Ik dacht dat ik het wel beter (goedkoper) kon haha.
iDD
- maus105
- Bonkey
Bericht
het is goed te doen je moet er alleen de tijd voor nemen alles op maat maken en dan aluminium laten lassen en dat gat met de 7gaten boor
was zelf bezig voor me cooper met een alu box omdat hij inhoud bij warm weer omdat hij veel warmte trekt van de motor en bij KenN staat de kone naar boven
alu lassen is best duur dus toen dacht ik aan plaatjes alu met hoekijzer met gaatjes waar stukadoors mee werken en dan die plaatjes aan de hoekijzers poppen met popnagels lijkt me een goed idee??
was zelf bezig voor me cooper met een alu box omdat hij inhoud bij warm weer omdat hij veel warmte trekt van de motor en bij KenN staat de kone naar boven

alu lassen is best duur dus toen dacht ik aan plaatjes alu met hoekijzer met gaatjes waar stukadoors mee werken en dan die plaatjes aan de hoekijzers poppen met popnagels lijkt me een goed idee??
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Pakje van Beek!
remblokken en crankpulley (wat is dat ding groot!) binnen.
Helaas hebben ze bij de stealer pas 18 oktober plek.... apen.
iDD
iDD
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vroemm, Vroemm!!
Wel mooi op tijd voor Speedy MINI senor!iDarkDesign schreef:Pakje van Beek!
iDD

Vroemm, Vroemm!!
Save a tree, eat a beaver

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
waar heb je laten "inbouwen" ? of heb je m zelf pas gemaakt?
Ben me nog aan t verdiepen alvorens over te gaan op aanschaf....iDarkDesign schreef:[
Het kan, alsof je in een parkeergarage geparkeerd staat. Je bent de zoveelste die er naar vraagt, en toch heeft nog niemand hier het me nagedaan.
waar heb je laten "inbouwen" ? of heb je m zelf pas gemaakt?
Onze sponsors