Het huizentopic...
- maus105
- Bonkey
- Miniboard
- Volledig MINI minded!

Bericht
De functie is in NL is overigens hetzelfde van wat Scans omschrijft
kruipkelder (B) is in Nl bekend als kruipruimte, mooi toch deze verschillen in (dezelfde) taal.snans schreef:kruipkelder is handig om leidingen te herbergen. tevens is het een goede "verluchting" van je huis
De functie is in NL is overigens hetzelfde van wat Scans omschrijft
- jaapgelens
- 4 op een rij!

Bericht
28 are (200.000 euro) Koopje!!! Hier 1.500 euro m2, maar dan woon je wel ergens 
Heb "slechts" 250 m2 = 375.000 euro grond..... en dan heb je nog geen huis.
Jurgen schreef:ja geen idee, onze pa is bouwaannemer dus hij zal het wel goed uitgerekend hebben he...ah ma wacht is het kan ook wel zijn dat het voor de twee huizen was. Want het was normaal de bedoeling om heel het huis te onderkelderen en daar de garages in te maken. Maar waarom het zoveel kost geen idee jong. Ik zeg het als onze pa het niet weet... wie dan wel
edit: maar ik geloof wel dat alle beton (vloer als muren) ter plaatsen gegoten werd. Maar ben ik echt niet zeker van.
edit2: maarjah als je ziet dat ge grond alleen al 8.000.000 (200.000 euro) waard is... (is wel 28are) maar toch
Heb "slechts" 250 m2 = 375.000 euro grond..... en dan heb je nog geen huis.
mini-CAB
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Welke kleur ledjes? Of wordt het elke avond een andere kleur

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jurgen joehoeeeeeeeJurgen schreef:Groot nieuws, morgen beginnen de grondwerken. Woensdag worden de funderingen gegoten in beton...
(voor grote versie hieronder)
[web]http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id ... 1453504470[/web]
Zo ligt het er voorlopig bij waar de bricolion (steengeruis) stopt aan de berg met grond daar komt (ongeveer) de eerst rij met bakstenen. Denk dan nog een 17 meter diep. En 19 meter breed.
Of wacht tot woensdag als je de funderingen ziet

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ok de update.
De voorkant (van mijn stuk). Beeld u hier nog een deur en garagepoort ff in.

De garage, een clubman moet passen

De zijkant, nu de tuin wordt nog iets breder mss, we zijn nog aan het twijfelen of we de bomen veplaatsen. Waar de witte muur stop. Daar stopt ook de bovenverdieping. Het bruine voorste stuk is dus van de living en heeft geen bovenverdieping.

De volledige achterkant van de twee huizen (19m)

Mijn achterkant (stopt waar de witte lijn is)

De eetkamer (nog niet goed herkenbaar
)

De living, een stuk er toch van

Dé plek waar dé trap komt. Dus een glazen trap, voor een venster van 3,9 op 6 meter hoogte.

De hal, de wc en de verstaire (de wc is waar het kleine muurtje staat) en de deur naar de garage.

Moet ik ook foto's van ons wendy (zus) haar stuk maken?
De voorkant (van mijn stuk). Beeld u hier nog een deur en garagepoort ff in.

De garage, een clubman moet passen

De zijkant, nu de tuin wordt nog iets breder mss, we zijn nog aan het twijfelen of we de bomen veplaatsen. Waar de witte muur stop. Daar stopt ook de bovenverdieping. Het bruine voorste stuk is dus van de living en heeft geen bovenverdieping.

De volledige achterkant van de twee huizen (19m)

Mijn achterkant (stopt waar de witte lijn is)

De eetkamer (nog niet goed herkenbaar

De living, een stuk er toch van

Dé plek waar dé trap komt. Dus een glazen trap, voor een venster van 3,9 op 6 meter hoogte.

De hal, de wc en de verstaire (de wc is waar het kleine muurtje staat) en de deur naar de garage.

Moet ik ook foto's van ons wendy (zus) haar stuk maken?
- Jurgen
Bericht
WAARSCHUWING veel foto's volgen 
Stuk wendy
Het rechtse stuk dat hoger staat als het linkse is het stuk van mijn zus. Op de gelijkvloers zal haar creche liggen. En pas op de bovenverdieping komt haar prive.

Interieur jurgen
Zo staat het mijn er nu bij, de welfsels liggen erop en de beton ook. De eerste foto is al je binnen komt. Je ziet al voor een stukje de vide waar de trap in komt.

De vide zelf dan, hier komt mijn glazen trap in.

Stuk van de living

Hier moet nog een twee muurtjes komen voor de wc (zie waar de ijzers in de muur steken). De muur tegen de buitenmuur is de vestaire.

Jurgen Boven
Mijn bovenverdieping, hier komen twee slaapkamers, twee badkamers een dressing en een bureau. (de bureau blijft open en komt rechts van de vide) buitenmuur is waar de ijzere tangen uit de beton steken. Het stuk dat nog meer naar rechts steekt wordt een groen dak (lees: terras met planten)

Waar ons wendy wel een leuke feature heeft is dat ze een "tof" uitzicht heeft in haar woonvertrekken. Het perceel dat je ziet liggen is dat van mijn ouders, en daar woon ik nu nog altijd. Het is dus niet dat ik mijn ouders niet af kan en dat ik aan de andere kant van het land ga wonen
. Maar een voordeel eenmaal uit het huis, moet je je boontjes wel zelf kunnen doppen. Tamelijk normaal vind ik 
Uitzicht wendy

Stuk wendy
Het rechtse stuk dat hoger staat als het linkse is het stuk van mijn zus. Op de gelijkvloers zal haar creche liggen. En pas op de bovenverdieping komt haar prive.

Interieur jurgen
Zo staat het mijn er nu bij, de welfsels liggen erop en de beton ook. De eerste foto is al je binnen komt. Je ziet al voor een stukje de vide waar de trap in komt.

De vide zelf dan, hier komt mijn glazen trap in.

Stuk van de living

Hier moet nog een twee muurtjes komen voor de wc (zie waar de ijzers in de muur steken). De muur tegen de buitenmuur is de vestaire.

Jurgen Boven
Mijn bovenverdieping, hier komen twee slaapkamers, twee badkamers een dressing en een bureau. (de bureau blijft open en komt rechts van de vide) buitenmuur is waar de ijzere tangen uit de beton steken. Het stuk dat nog meer naar rechts steekt wordt een groen dak (lees: terras met planten)

Waar ons wendy wel een leuke feature heeft is dat ze een "tof" uitzicht heeft in haar woonvertrekken. Het perceel dat je ziet liggen is dat van mijn ouders, en daar woon ik nu nog altijd. Het is dus niet dat ik mijn ouders niet af kan en dat ik aan de andere kant van het land ga wonen
Uitzicht wendy

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

WOW, zit er niet verkeerd uit!!!! Schiet al op zo te zien.
Je zult je MINI veel in de garage hebben met al die kids
* ik ben al aan het sparen voor glazen schoentjes
Je zult je MINI veel in de garage hebben met al die kids
* ik ben al aan het sparen voor glazen schoentjes

- Jurgen
Bericht
:'(. De zaak heeft geweigerd, ale ik mag de mijne verkopen, maar ik krijg er voorlopig geen andere voor in de plaats. Ja dat ballonnetje gaat dan ook niet op he
Maar ach, klagen doe ik niet hoor
De clubman komt er niet heBlont-007 schreef:zeg maar wanneer ik die Clubman moet komen poetsen.
- Jurgen
Bericht
. Dit is gewoon een straatje. Met zowat de langste straatnaam vrees ik
. Nederokkerzeelsesteenweg, ja het is geen pretje als de mensen mijn adres vragen hoor. Eerst die straat, dan het dorp
Man
Nu ja, door de zwarte voeg steekt de steen nog veel af he, er komt een voeg in dat bijna dezelfde kleur heeft als de steen. En dit is geen wijk hoormaus105 schreef:het zou niet echt mijn kleur steentje wezen.wel een mooie wijk zo te zien
Onze sponsors