Helaas voor de Audi...hahahaha
- jimmysx
- Bijna verslaafd

Bericht
Helaas voor de Audi...hahahaha
Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro, helaas was mijn MINI Cooper S gewoon sneller bij de stoplichtsprint. Een wat een heerlijk gezicht in m'n binnenspiegel! Het hoofd van de zakenman die verbijsterd en verbeten naar mijn achterkant zit te loeren!

- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MiniMatt
- Mod virus alert!

Bericht
Mijn pa heeft ook zo'n 3.0 TDI quattro A6, en ik kan je vertellen dat het wel erg gelijk op gaat als ik achter hem aan rijdt... Vergeet niet dat deze A6 een 0-100 tijd heeft van 7,1 seconden! In sport mode gezet kan die echt vliegen! Maar ik heb nog nooit geprobeerd om side-by-side een 'sprint' te houden... Ik geloof dat ik maar net zou winnen! Ben benieuwd! Overigens vind ik het wel bijzonder hoe die A6 zo snel is met een Diesel gezien het gewicht van bijna 1.8 ton! Dieselen is lang niet meer alleen om het pracktische!
Laatst gewijzigd door MiniMatt op 11 sep 2007, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ferdinand
- Be Mini

Bericht
groet, ferdinand
ha jimmysx, gewoon mee doen met speedy mini II, is echt helemaal leuk. Als een stel dolle dwazen op zondagochtend met je mini racen 'auf dem autobahn'. Slaat helemaal nergens op maar best wel lol.jimmysx schreef:Hahaha.....ik ben het nog aan het overwegenHans schreef:Je mag het wel doen.. alleen daarna mag je niet meer mee met Speedy Mini
groet, ferdinand
Veel rijplezier!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gezien de specs zal die chauffeur eerder van 't gas gegaan zijn, aangezien ze even rap zijn!?!?
SSSSSSSsssssssssssssssssssssspannend!Hans schreef:... nog even gesport met een BMW Z4 3ltr.. dat ging best hard.. heb even de 225 gezienmaar was hem wel voorbij
Gezien de specs zal die chauffeur eerder van 't gas gegaan zijn, aangezien ze even rap zijn!?!?
Onze sponsors