Coen
Alle Topfoto's
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Thanks Berthil!! Fantastisch!!!Berthil schreef:JawelMarjoleinART schreef:Heb je nog iets aan mijn fotos gehad Berthil?
Ééntje heb ik er overgenomen, die springt er echt uit qua originaliteit en scherpte
Inderdaad 4 nieuwe.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

Toch wel dik, die Challenge R56
Hij gaat er alleen niet helemaal op maar de boodschap komt zo ook wel over denk ik.
http://www.newminiclub.nl/topfoto.php?start=117&end=119mderijke schreef:http://www.newminiclub.nl/topfoto.php?start=117&end=118
Toch wel dik, die Challenge R56
Hij gaat er alleen niet helemaal op maar de boodschap komt zo ook wel over denk ik.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb alle 120 topfoto's opnieuw moeten maken i.v.m. de Clubman en het verschuiven van het logo.
Daarbij zijn er een paar die ik niet had bewaard en dus niet opnieuw kon maken, b.v. de laatste van FastBunny en MarjoleinArt met de shiftlight (alsjeblieft even opnieuw even de link sturen naar de originele foto).
Als iemand nog iets mist graag even de foto sturen.
Daarbij zijn er een paar die ik niet had bewaard en dus niet opnieuw kon maken, b.v. de laatste van FastBunny en MarjoleinArt met de shiftlight (alsjeblieft even opnieuw even de link sturen naar de originele foto).
Als iemand nog iets mist graag even de foto sturen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Natuurlijk
Net zoals iedereen die er rekening mee houdt dat:
- het wat bijzonders moet zijn
- de foto overeind blijft na bijsnijden op het brede en lage formaat
- goed belicht en lekker scherp is.
\coendek schreef:dan mag ik weer een nieuwe insturen hè hè hè hè hè hè berthil
Natuurlijk
Net zoals iedereen die er rekening mee houdt dat:
- het wat bijzonders moet zijn