Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2007, 12:18

ik had met mijn N73 en navigatie (Tomtom) ook geregeld problemen. Andere GPS antenne (Qstarz 1000) aangeschaft en de problemen bleven nog steeds. Was vnl met de bluetooth kwam ik achter. Dus naar een Nokia point gebracht om de nieuwe firmware op te laten zetten. Dit kregen ze niet voor elkaar :s . Toen maar zelf aan de gang gegaan en dat is mij wel gelukt. Heb een upgrade van 2.6 naar 4.6. Alles werkt nu perfect! :D

Dus misschien zelf even een firmware upgrade proberen als je de hoop op gaat geven.
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!

12 sep 2007, 14:16

Voor de zakelijke gebruiker komen er ook een paar nieuwe HP toestellen aan. Hp 614C, HP914C :)
mini-CAB
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2007, 11:20

Hey MR!

Ik heb nu nog steeds die SE K800i, maar wil ondertussen wel weer wat nieuws. Heb nogal ruig werk gehad dit jaar en de mobiel vond dat minder fijn. Ik wil iets met 5 mp camera....

Nokia N95
Samsung G-600
SE K850i
LG KU990

Op die laatste twee moet nog ff gewacht worden volgens mij. Ik ben eigenlijk best wel een SE fan.....Is het het waard om te wachten? Die Nokia en Samsung hebben beide een video-out en die SE niet, dat is wel een minnetje. Heb jij nog iets van advies?

Grtz HenkieTenk
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2007, 12:18

Sinds kort ben ik in het bezit van een Nokia 6300.

Super zakelijk, klein simpel toestel! 100% tevreden!

Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2007, 13:26

Ja gebruik je die video-out ;)

Ook de video is beter van de Nokia en de Samsung al komt SE aardig dichtbij de Samsung. De SE is voorlopig nog niet klaar.... Introductie week 40 of zo...

Ik vind hem wel het meest een cameratelefoon... De G600 heb ik niks mee.. Is een gewone telefoon met een redelijk goede camera. De N95 is de multimedia alleskunner. De vraag is wat kan je er niet mee. De K850i is vooral een hele goede cameratelefoon met alles wat SE verder te bieden heeft.

Die LG is een Prada met een 5 mpixel camera in een leuk camera jasje. Nog niet kunnen proberen, geen idee wat de kwaliteit van de foto's is of hoe het ding werkt.... Als het net zoals de Prada is dan zou ik er niet voor gaan, maar dat is vooraf praten.

MR
MaVaEe
Koeien-teller

14 sep 2007, 13:33

MR schreef:Ja gebruik je die video-out ;)

Ook de video is beter van de Nokia en de Samsung al komt SE aardig dichtbij de Samsung. De SE is voorlopig nog niet klaar.... Introductie week 40 of zo...

Ik vind hem wel het meest een cameratelefoon... De G600 heb ik niks mee.. Is een gewone telefoon met een redelijk goede camera. De N95 is de multimedia alleskunner. De vraag is wat kan je er niet mee. De K850i is vooral een hele goede cameratelefoon met alles wat SE verder te bieden heeft.

Die LG is een Prada met een 5 mpixel camera in een leuk camera jasje. Nog niet kunnen proberen, geen idee wat de kwaliteit van de foto's is of hoe het ding werkt.... Als het net zoals de Prada is dan zou ik er niet voor gaan, maar dat is vooraf praten.

MR
Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam.... :s
Is dat bij de N95 al verbeterd?
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2007, 16:01

Hoe werkt dat trouwens bij die K850i, waar zit de 'entertoets' aangezien de 2 en de 5 midden in het joystick-paneel zitten?

Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2007, 16:56

MaVaEe schreef:Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam.... :s
Veel beter! 208 mhz processor tegen 330 mhz... dat scheelt enorm veel! Hij is nu echt een stuk sneller en dat merk je gewoon overal. Het blijft nog wel een smartphone... Ik vond de N80 echt niet werkbaar.

@Henk, die gele of blauwe vierkant is je vier richtingstoets. Maar je hebt nu ook touchpanel toetsen. Drie stuks net onder het scherm. Je herkent ze aan die drie streepjes. Je bedient daarmee het toestel. Je verwacht echt dat het een zooitje wordt, zo ziet het er ook uit. Maar het werkt erg goed moet ik zeggen. Het is heel natuurlijk. Ik liep er zo mee weg, al zegt dat niks natuurlijk ;)

MR
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2007, 17:02

Oké, gaaf! Thanks voor de info!
MaVaEe
Koeien-teller

14 sep 2007, 17:22

MR schreef:
Veel beter! 208 mhz processor tegen 330 mhz... dat scheelt enorm veel! Hij is nu echt een stuk sneller en dat merk je gewoon overal. Het blijft nog wel een smartphone... Ik vond de N80 echt niet werkbaar.

MR
De N80 is ook niet werkbaar... Eigenlijk is het zelfs schandalig dat ze hem zo mogen verkopen! Als ik een foto wil bekijken ben je 1 minuut verder voor dat je überhaupt in de Gallery komt! :s
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 12:30

Ga zaterdag nieuwe telefoon halen voor vriendin verjdag.
zij had een 20 eur abo met bundel of zoiets en hield ca. 15 eur p.mnd over. Wil eigenlijk prpaid of heel goedkop abo.

tel met camera en bt. en geen klapding.

Ik dacht iets van max 200 eur maar goeiekoper mag natuurlijk ook.

Ik heb zelf geen flauw idee want wordt bij mij via de zaak geregeld.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 13:49

Ik zal eens voor je gaan zoeken vanavond. Hou het ff warm bij me Hans!

MR
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 okt 2007, 19:25

MaVaEe schreef:
MR schreef:

MR
De N80 is ook niet werkbaar... Eigenlijk is het zelfs schandalig dat ze hem zo mogen verkopen! Als ik een foto wil bekijken ben je 1 minuut verder voor dat je überhaupt in de Gallery komt! :s
Tip van mijn zijde. Mocht je ooit bij een Nokia Servicepoint komen met de vraag of ze de software willen updaten, zeg er dan vooral bij dat het nodig is omdat de telefoon traag is en af en toe vastloopt, dat scheelt je namelijk 25 euro.
Ik heb mijn 2 N80's weggebracht ter reparatie. 1 kon ik er meteen weer meenemen na de software update. De andere ging door naar Nokialand en ik kreeg vandaag bericht dat het toestel is omgeruild voor een compleet nieuwe N80.
Fijn om weer werkende reserve-telefoons te hebben :mrgreen:
jimmysx
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 okt 2007, 19:27

MR schreef:
Hoorde bij hetzelfde Nokiaservicepunt, dat er veel problemen waren met onder andere de N95 en de E90 geloof ik.
Teveel buggy software was een veel gehoorde klacht :shock:
MaVaEe
Koeien-teller

03 okt 2007, 19:31

Ik update de software zelf :)
En mocht hij er ooit echt mee stoppen dan rij ik er met mn MINI overheen en koop een andere telefoon!>) (En nee dat word geen Nokia...)
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”