Dus misschien zelf even een firmware upgrade proberen als je de hoop op gaat geven.
Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam....MR schreef:Ja gebruik je die video-out
Ook de video is beter van de Nokia en de Samsung al komt SE aardig dichtbij de Samsung. De SE is voorlopig nog niet klaar.... Introductie week 40 of zo...
Ik vind hem wel het meest een cameratelefoon... De G600 heb ik niks mee.. Is een gewone telefoon met een redelijk goede camera. De N95 is de multimedia alleskunner. De vraag is wat kan je er niet mee. De K850i is vooral een hele goede cameratelefoon met alles wat SE verder te bieden heeft.
Die LG is een Prada met een 5 mpixel camera in een leuk camera jasje. Nog niet kunnen proberen, geen idee wat de kwaliteit van de foto's is of hoe het ding werkt.... Als het net zoals de Prada is dan zou ik er niet voor gaan, maar dat is vooraf praten.
MR
Veel beter! 208 mhz processor tegen 330 mhz... dat scheelt enorm veel! Hij is nu echt een stuk sneller en dat merk je gewoon overal. Het blijft nog wel een smartphone... Ik vond de N80 echt niet werkbaar.MaVaEe schreef:Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam....![]()
Is dat bij de N95 al verbeterd?
De N80 is ook niet werkbaar... Eigenlijk is het zelfs schandalig dat ze hem zo mogen verkopen! Als ik een foto wil bekijken ben je 1 minuut verder voor dat je überhaupt in de Gallery komt!MR schreef:Veel beter! 208 mhz processor tegen 330 mhz... dat scheelt enorm veel! Hij is nu echt een stuk sneller en dat merk je gewoon overal. Het blijft nog wel een smartphone... Ik vond de N80 echt niet werkbaar.MaVaEe schreef:Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam....![]()
MR
Tip van mijn zijde. Mocht je ooit bij een Nokia Servicepoint komen met de vraag of ze de software willen updaten, zeg er dan vooral bij dat het nodig is omdat de telefoon traag is en af en toe vastloopt, dat scheelt je namelijk 25 euro.MaVaEe schreef:De N80 is ook niet werkbaar... Eigenlijk is het zelfs schandalig dat ze hem zo mogen verkopen! Als ik een foto wil bekijken ben je 1 minuut verder voor dat je überhaupt in de Gallery komt!MR schreef:Veel beter! 208 mhz processor tegen 330 mhz... dat scheelt enorm veel! Hij is nu echt een stuk sneller en dat merk je gewoon overal. Het blijft nog wel een smartphone... Ik vond de N80 echt niet werkbaar.MaVaEe schreef:Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam....![]()
MR
Hoorde bij hetzelfde Nokiaservicepunt, dat er veel problemen waren met onder andere de N95 en de E90 geloof ik.MR schreef:Veel beter! 208 mhz processor tegen 330 mhz... dat scheelt enorm veel! Hij is nu echt een stuk sneller en dat merk je gewoon overal. Het blijft nog wel een smartphone... Ik vond de N80 echt niet werkbaar.MaVaEe schreef:Ik heb nu een Nokia N80 en die is een partij langzaam....![]()
Onze sponsors