steenslag?volgens mij ligt er geen spuitmolecuul verkeerd op deze autoWint schreef:Das een klote deuk joh..... Damn wat zou ik er ziek van zijn!
Ieder nadeel heb ze voordeel: Je bent wel van de steenslag af op je motorkap.
Suc6 ermee!
PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tja hij stond net vrij vers in de meguiars. Dus vandaar dat ie zo glom
. Verder had ik al behoorlijk wat steenslag dat is dan wel weer fijn, maar had liever dat t niet gebeurd was. Je zal zien dat ze neit alles precies zo mooi monteren als t nu is. motorkap naden, driving lights enz. Ik ga gewoon verder dan de meeste auto boeren.
gr,
pp
gr,
pp
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Succes met herstel joh!!!!
Dat dat nu juist jouw moet overkomen als "originaliteitsfreak". Ik zou hier ook enorm van balen.
Gewoon kritisch de boel bekijken als tie klaar is. Sterkte
PPCS
Dat dat nu juist jouw moet overkomen als "originaliteitsfreak". Ik zou hier ook enorm van balen.
Gewoon kritisch de boel bekijken als tie klaar is. Sterkte

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou het rijplezier is er eigenlijk goed af op deze manier. Ik merk dat ik de auto zo weinig mogelijk prbeer te gebruiken ipv zo veel mogelijk
. En dan te bedenken dat ik nog 20 dagen moet wachten voordat ik hem kan brengen en ik dus 3 dagen in een of ander trap hok mag mee sukkelen in de lease trein.
.
T is soms net een kindje van je zo'n mini
T is soms net een kindje van je zo'n mini
- PPCS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben ik dan niet de enige met deze "neurotische" tik. Zodra er iets mis is met de MINI is er ook iets mis met het baasje.
De meeste mensen verklaren me dan voor gek. Zo van boeie het is maar een gebruikvoorwerp. Dan zeg ik: Nee het is een MINI das heel wat anders
Ga t weekend de Rodekruis rally rijden met mn vader. FF lekker stoom uitblazen denk ik
De meeste mensen verklaren me dan voor gek. Zo van boeie het is maar een gebruikvoorwerp. Dan zeg ik: Nee het is een MINI das heel wat anders
Ga t weekend de Rodekruis rally rijden met mn vader. FF lekker stoom uitblazen denk ik
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Mijn Mini is ook een ZE
Greetz BigD
Ik zeg elke avond ''slaap lekker'' als ik uit het raam kijkmaus105 schreef:als ik alleen ben praat ik er wel is tegenJenkins schreef:Nee, je bent niet de enige met deze tic.PPCS schreef:Ben ik dan niet de enige met deze "neurotische" tik.
![]()
me vriendin zegt altijd ben je weer ben je blauwe vriendin
Greetz BigD
Onze sponsors