Wat is jouw favoriete snelweg in Nederland om even lekker de Mini uit te laten of lekker te cruisen door het mooie landschap?
En nou we toch bezig zijn mag je er ook je best minst snelweg bij zetten.
Favoriete snelweg in Nederland?
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Favoriete snelweg in Nederland?
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik zou het begot niet weten welke snelweg het is maar het vanuit belgie (via antwerpen) richting walibi world. Richting zwolle. Je komt daar opeens door een stuk natuurgebied, inclusief meer en verschillende kleurijke bomen en struiken. Brede baan (2baans vak, maar dat is bijna overal in NL) en in het midden was nog een stuk breed groen maar daar stond ook een vangrail. Qua snelheid, ik zou het begot niet weten. Want altijd als ik in NL te snel rij hebben ze mij
Ik moet daar zowat de traagste MINI zijn als ik NL zit 

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
doe mijn de A44 maar van Wassenaar naar Leiden, wordt bijna nooit gecontroleerd!!!
Begint met een stoplicht sprint bij Wassenaar en dan vol blazen zo'n 30 km lang.
gr.
floris
Begint met een stoplicht sprint bij Wassenaar en dan vol blazen zo'n 30 km lang.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Die van mij is trouwens de A30 Ede -Barneveld!
Rij dan van Gouda naar Utrecht!frankie schreef:De A1, tussen knooppunt Azelo en Deventer en tussen Apeldoorn en Hoevelaken....Vooral 's-nachts kun je daar lekker doorknallen.
De A12 tussen Utrecht en Gouda, lekker breed. Alleen sinds de trajectcontrole minder interessant voor snelheidsrecords

Die van mij is trouwens de A30 Ede -Barneveld!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
A1 Hoevelaken - Amsterdam en terug. Lekker blazen 's nachts. Geld ook voor de A2 bij Nieuwegein. Omgeving? Daar let ik niet op met 180.
iDD
iDD
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Minste snelweg in Nederland is voor mij de A10, altijd te druk en die trajectcontrole (80 km/h) slaat nergens op.
Ook mijn favoriet.MaVaEe schreef:Die van mij is trouwens de A30 Ede -Barneveld!
Minste snelweg in Nederland is voor mij de A10, altijd te druk en die trajectcontrole (80 km/h) slaat nergens op.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die bocht in de A6 bij het knooppunt met de N50 bij Emmeloord is heerlijk.Hans J schreef:Favourite snelweg, de snelste weg naar huis![]()
Snelweg naar Noorden voorbij Lelystad, A-6 volgens mij.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors