Stoplichtsprintjes! Jij versus ......?!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Benno = evil 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Dus uiteindelijk waren ze wel sneller?mini7benno schreef:Simsalabim, jongens in de Polo (paars G40). Dat viel even tegen he?
Trouwens jammer van je tupperware-set, wist je niet dat er aan de overkant van dat stoplicht een vluchtheuveltje net voor de voetgangersoversteek was?
Leuk trouwens om na het volgende stoplicht ernaast te gaan rijden en dan even terug naar 3 en boem weg was de S.
P.s. Jullie moesten helemaal niet naar rechts.................... Toen ik bij de pomp stond, kwamen jullie nog geen minuut later langsrijden

- TomSR
- Nieuwsgierig
Bericht
Niet echt een stoplichtsprint, maar wel het vermelden waard: ik heb tijdens mijn vakantie in Oostenrijk een bergpas gereden samen met één van mijn Oostenrijkse vrienden. Hij in z'n Audi A6 3.0 TDI Quattro, op een weg die hij kende. Bergop is in rechte lijn die dikke diesel gewoon sneller met dat enorme koppel, maar die 60pk die hij meer heeft doen weinig in een bocht
Met andere woorden, ik reed hem helemaal zoek toen we eenmaal in het bochtige deel zaten. Op die bochtige en krappe wegen komt de wendbaarheid van de Mini tot z'n recht en doen PK's weinig. Al met al een leuke stuurmansweg, zowieso veel leuker dan met de tunnel naar Slovienië.

- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag ook eens een stoplichtsprintje, of beter gezegd, een snelwegsprint gehouden met een BMW Z4 Coupé 3.0si.
Stond stil voor de stoplichten, vóór het begin van een snelweg, met een BMW Z4 Coupe achter mij. Eerst had ik em nog niet eens in de gaten en trek, overeenkomstig mijn normale rijstijl
, vrij fors op.
Zie ik, in mijn achteruitkijkspiegel kijkend, een Z4 Coupe in mijn kielzog volgen. Omdat ie, naar mijn mening, iets te dicht op mij reed trek ik direkt door tot max en ga daarbij tegelijkertijd naar rechts om hem de gelegenheid te geven mij te passeren
.
Terwijl ik vol dooraccelereer naar zo'n 180-190 km/h, zie ik em echter langzaam kleiner worden
. Had daarna mijn lolletje wel gehad en ben weer naar een normale snelheid afgezakt, waarna hij mij kon passeerde met zo'n 150.
Denk dat ie de volgend keer wat alerter is als ie een Works tegenkomt
, in principe is ie natuurlijk (iets) sneller .
p.s.: Dit speelde zich natuurlijk allemaal af in Dtsl
Stond stil voor de stoplichten, vóór het begin van een snelweg, met een BMW Z4 Coupe achter mij. Eerst had ik em nog niet eens in de gaten en trek, overeenkomstig mijn normale rijstijl

Zie ik, in mijn achteruitkijkspiegel kijkend, een Z4 Coupe in mijn kielzog volgen. Omdat ie, naar mijn mening, iets te dicht op mij reed trek ik direkt door tot max en ga daarbij tegelijkertijd naar rechts om hem de gelegenheid te geven mij te passeren

Terwijl ik vol dooraccelereer naar zo'n 180-190 km/h, zie ik em echter langzaam kleiner worden

Denk dat ie de volgend keer wat alerter is als ie een Works tegenkomt

p.s.: Dit speelde zich natuurlijk allemaal af in Dtsl

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een Z4 3ltr hoeft echt niet sneller te zijn.. heb ook wel eens gesport met een 130i en Z3 3ltr die houden mij niet bij
Nu zal de GP ietsjes sneller zijn dan een standaard Works maar dat scheelt niet zo heel veel! (let op, dit was voor mijn aanpassingen.. nu rij ik rondjes om hun
)

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Haha was wel lachen.
Ik stond laatst naast zo'n sjonnie bak. Een mazda 323 helemaal uitgebouwd enzo... muziek veel te hard. Uitlaat maakt te veel herrie en rondom in TE dikke bumpers. Dus hij stond al een beetje gas te geven dus toen licht op groen ik lekker effe doortrekken
Toen bleef ie helemaal nergens meer
die uitgebouwde golf achter me (zelfde laken en pak) trouwens ook niet
volgende stoplicht stond naast beide omdat ik links af moest en zij rechtdoor toen merkte ik schaamte bij beide
Was gewoon geen partij voor mijn COOPER maarja moeten zo ook maar niet voor een stoplicht gaan staan
Greetz BigD
Ik stond laatst naast zo'n sjonnie bak. Een mazda 323 helemaal uitgebouwd enzo... muziek veel te hard. Uitlaat maakt te veel herrie en rondom in TE dikke bumpers. Dus hij stond al een beetje gas te geven dus toen licht op groen ik lekker effe doortrekken

Was gewoon geen partij voor mijn COOPER maarja moeten zo ook maar niet voor een stoplicht gaan staan

Greetz BigD
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Vanmiddag een sprintje gedaan met een 106 Rally
was best lachen
Jong ventje erin
Hij stond een paar meter voor mij want ik stop altijd iets voor de streep want anders zie je het stoplicht zo slecht
Dus licht op groen en hij dacht dat COOPERtje trek ik er wel effe uit NIET dus
ik liet hem achter
Greetz BigD

Jong ventje erin

Greetz BigD
- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Gisteravond met me Cooper ff sprintje gedaan tegen me pa met zn Lexus IS250 (automaat). Moet zeggen dat ondanks zijn 210 PK ikke de eerste 100 meter sneller was, maar daarna ben ik helemaal finaal zoek gereden
Wel goed voor de adrenaline zo'n sprintje.
Daarna ff van auto geruild. Me pa in de Cooper (traction control uit) maar die kwam maar niet weg haha bleef maar slippen. Maja hij is gewoon verpest door die automaat dat ie niet zo'n gevoel meer heeft voor schakelen
Krijg nu alleen wel nieuwe banden van m 

Daarna ff van auto geruild. Me pa in de Cooper (traction control uit) maar die kwam maar niet weg haha bleef maar slippen. Maja hij is gewoon verpest door die automaat dat ie niet zo'n gevoel meer heeft voor schakelen

Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
Onze sponsors