Coen's Tweede Projectje!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
ik vind het vet coen en mensen hebben toch altijd commentaar als je met je kop boven het maaiveld uit steekt!2low for you is gewoon goed want hij is toch ook f**k laag
het verbaast me echt dat je nog geen schade hebt gereden!
keep modden want je auto is echt vet
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Religieuze verplichtingen!? Ze zoeken in Tilburg geloof ik nog een klokkeluiderIvo schreef:9 september wordt hem niet voor mij. Het is jammer dat bijna alle ritten op zondag staan, want dan heb ik bijna altijd andere verplichtingen.
iDD
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
.
Hehe, nee hoor, sportieve verplichtingeniDarkDesign schreef:Religieuze verplichtingen!? Ze zoeken in Tilburg geloof ik nog een klokkeluiderIvo schreef:9 september wordt hem niet voor mij. Het is jammer dat bijna alle ritten op zondag staan, want dan heb ik bijna altijd andere verplichtingen.
![]()
iDD

- iDarkDesign
- Transformer
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@IDD.. die laat ik lekker zitten... mooi is anders maar die MOETEN erop blijven vind ik..
@Jimmysx.. thanks
@all
Ik heb van Kaj stobelights gekregen omdat ik zijn diverter gemonteerd had en hij nu 600+ pk's heeft! Deze lampjes heb ik vandaag samen/met het bij zijn van Kaj ook gemonteerd (zie DIY / How to's )
En hier het resultaat
Echt TE grappig die lampjes... zal ze niet veel aanhebben maar op een meeting is het wel grappig
Coen
@Jimmysx.. thanks
@all
Ik heb van Kaj stobelights gekregen omdat ik zijn diverter gemonteerd had en hij nu 600+ pk's heeft! Deze lampjes heb ik vandaag samen/met het bij zijn van Kaj ook gemonteerd (zie DIY / How to's )
En hier het resultaat
Echt TE grappig die lampjes... zal ze niet veel aanhebben maar op een meeting is het wel grappig
Coen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind ze heel stoer kerel. Zowel overdag als in de avond vind ik ze super overkomen op die bak van je.
Was weer gezellig en spannend gisteren
Was weer gezellig en spannend gisteren

Onze sponsors