Stukje sturen
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Stukje sturen
Vanmorgen vroeg met 5000 km op de teller vertrokken richting het zonnige zuiden, vanavond om 18:30 uur met meer dan 7000 km op de teller in Spanje. Nu lekker buiten met 27graden op het terras (en doodop) 

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Dank jullie wel, het wordt toch pas echt vakantie als Turbootje en Xander er morgenavond ook zijn.
De stoelen van de Mini zijn toch wel wat minder dan die van de BMW, ik heb nog een houten kont.
Gisteren nog snel even De Focal 165 V-edition speakers gemonteerd, geeft toch wel een wat beter geluid !
@stompie:
BMW ziet er nu weer super uit, bedankt voor het adresje !
Ik zal morgen wel even een fotootje posten van mijn trots, maar ik ga nu eerst in bad en dan m'n slaaptekort inhalen.
De stoelen van de Mini zijn toch wel wat minder dan die van de BMW, ik heb nog een houten kont.
Gisteren nog snel even De Focal 165 V-edition speakers gemonteerd, geeft toch wel een wat beter geluid !

@stompie:
Ik zal morgen wel even een fotootje posten van mijn trots, maar ik ga nu eerst in bad en dan m'n slaaptekort inhalen.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
dat hoor ik graag!! 
ik ben erg benieuwd naar de foto's!!!!
tot snel kerel! groeten aan karin en Xander!
Coen
Dude! afspraken dus goed gekomen!!320d touring schreef:Dank jullie wel, het wordt toch pas echt vakantie als Turbootje en Xander er morgenavond ook zijn.
Gisteren nog snel even De Focal 165 V-edition speakers gemonteerd, geeft toch wel een wat beter geluid !![]()
@stompie:

ik ben erg benieuwd naar de foto's!!!!
tot snel kerel! groeten aan karin en Xander!

Coen
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hhahahaha, dan heb je flinks doorgereden!
Zo schiet het wel op met de kilometertjes. Fijne vakantie!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Leuk dat je met de MINI op vakantie bent gegaan 320Dtouring!!
Heel veel plezier op vakantie en hoop dat je mooi weer hebt.
gr.
floris
Heel veel plezier op vakantie en hoop dat je mooi weer hebt.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ben je in blad blijven steken of ben je nu gewoon echt lekker aan het genieten???
pics komen wel.. Als je terug bent kom ik wel ff kijken
ben benieuwd! de spuiter vond je een aardige kerel zei hij vandaag! 
cheers
Coen
320d touring schreef:Dank jullie wel, het wordt toch pas echt vakantie als Turbootje en Xander er morgenavond ook zijn.
Gisteren nog snel even De Focal 165 V-edition speakers gemonteerd, geeft toch wel een wat beter geluid !![]()
@stompie:
ben je in blad blijven steken of ben je nu gewoon echt lekker aan het genieten???

pics komen wel.. Als je terug bent kom ik wel ff kijken

cheers
Coen
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Had gisteren even geen zin om te posten (2050km in 16 uur rijden is op mijn leeftijd toch blijkbaar iets te veel van het goede
),maar ik ben er weer. Gisteravond Turbootje en zoon opgehaald op Alicante. De weg er naar toe bestaat uit rotonde, 1km bochten, rotonde enz.. ,en maar glijden met die Mini
Hij rijdt op 98 oktaan toch beter dan op 95, zeker na een paar keer tanken !
De BMW voor de behandeling, let op de steenslag en bumper:

De BMW na de behandeling, nieuwe M-tech bumper, zijschermen gespoten, motorkap gespoten, spiegelkappen gespoten, nieuwe lijsten onder de koplampen en nieuwe koplampglazen:

De BMW voor de behandeling, let op de steenslag en bumper:

De BMW na de behandeling, nieuwe M-tech bumper, zijschermen gespoten, motorkap gespoten, spiegelkappen gespoten, nieuwe lijsten onder de koplampen en nieuwe koplampglazen:

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
En omdat dit een Mini forum is en geen BMW:

Turbootje junior op de waterscooter
:

Temperatuur : 30,9 ! :
Dank je Bas !kwiebje schreef:Daar knapt de wegen zeker goed van op! Mooie voorbumper trouwens!![]()
En omdat dit een Mini forum is en geen BMW:

Turbootje junior op de waterscooter

Temperatuur : 30,9 ! :

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hallo zit je ons nu een beetje jaloers te maken hier met die mooie pics
Ik wil OOK op de waterscooter!!!!!
gr.
floris

Ik wil OOK op de waterscooter!!!!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors